Selasa, Februari 19, 2013

Makin Serabut La Si Khalid Gagap Ni Dibuatnya!!!
Hahahaha!!! Memang lawak gila puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Lawak sebab diorang ni hanya sekadar membodohkan diri sendiri depan orang.

Akibat dimalukan oleh Si Khalid Gagap tu sebelum ini telah memaksa Si Rafizi Jambu tu tampil untuk mencuci dosa - dosa yang dah dibuat oleh Si Khalid Gagap tu.

Kalau sebelum ini, Si Khalid Gagap tu kata yang manifesto tu bukan la janji yang perlu ditunaikan oleh mereka. Ianya sekadar manifesto je. Tak lebih dari itu.

Jawapan tersebut dijelaskan oleh Si Khalid Gagap apabila dipersoalkan oleh Persatuan Kaum Ibu Tunggal yang menuntut agar Rejim Pakatan Selangor menunaikan janji mereka.

Kenyataan Si Khalid Gagap tu jugak turut disokong oleh Exco Negeri Selangor. Sekarang, Si Rafizi Jambu tu pulak tampil dan mendedahkan kemaluan Si Khalid Gagap tu.

Dia dengan selamba je kata bahawa manifesto Pakatan kali ini adalah janji yang perlu ditunaikan. Kalau sekali pandang, nampak macam Si Rafizi ni saja nak memalukan Khalid.
"Persoalan sama ada ini (manifesto) adalah komitmen kepada rakyat atau tidak, ya ia adalah komitmen (janji) kami kepada rakyat.
"Kita sudah buat perkiraan, semak semua angka-angka sama ada semua janji-janji ini praktikal ataupun tidak dan kami sangat yakin, apa jua yang kita tawarkan sebagai janji dalam manifesto, insyaAllah akan dilaksanakan kerana ia boleh dilaksanakan," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR di sini, Selasa.
Hakikatnya, kenyataan Si Rafizi tu sebenarnya hanya untuk mengembalikan kenyakinan rakyat terhadap keGAGALan yang telah berlaku sebelum ini.

Rata - rata rakyat dah tak percaya dengan janji - janji yang ditaburkan oleh puak - puak Pakatan tu sebab bagi mereka manifesto tu bukan janji.

Tapi ramai jugak yang melihat bahawa tindakan Si Rafizi ni bersifat serampang dua mata. Satu untuk kembalikan keyakinan rakyat. Yang kedua, untuk memalukan Si Khalid tu.

Adakah tujuan dia cakap macam tu supaya rakyat nampak betapa bodohnya Si Khalid Gagap tu menjawab tuntutan yang dibuat sebelum ini?

Atau, adakah dia sengaja nak memburukkan reputasi Si Khalid agar dia dapat peluang untuk jadi Menteri Besar selepas Pilihan Raya akan datang?

Kalau memang itu la niat Si Rafizi ni, baik dia letak Si Khalid Gagap tu depan pejabat SUK dan bogelkan dia terus. Baru la tak terasa sangat pedasnya Si Khalid tu nanti. Rasanya cara tu lebih berperikemanusian dari dia main tikam belakang macam ni!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Ohh...sekarang ni manifesto tu 'janji' ya!! Bila ko orang dapat kuasa, manifesto tu jadi 'bukan janji' balik lah ya. Ko orang ni buat malu kat SETAN saja tau. Sekurang-kurang nya SETAN tu konsisten dalam kerja dia orang. Juak-juak P'Gay'R ni lebih terok dari SETAN. Tu lah dok kerja pelantak LGBT dengan sokong Keluarga Bang Non Aj-Juburi Wal-Liwati.

    Jangan harap lah aku nak pangkah parti LGBT P'Gay'R ni. Cukup lah Tipah tertipu sekali....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping