Selasa, Februari 19, 2013


Hanya disebabkan puak - puak Parti Angguk Saja tu telah memberikan DAPigs peluang untuk memperkudakan orang Melayu semahu - mahunya.

Kalau PAS tak bergabung dengan DAPigs dalam Pakatan Pembangkang, dah tentu - tentu peluang keemasan tu takkan mampu diraih oleh DAPigs.

Perkara tersebut diakui sendiri oleh Si Terasa Cork bila mana dia kata yang DAPigs mempunyai peluang untuk mendekati orang Melayu melalui PAS.

Jelas, DAPigs sebenarnya bukan ikhlas sangat nak bergabung dengan PAS dan membantu mereka untuk menegakkan Islam. Sebaliknya, hanya nak guna peluang tu sahaja.

Dengan adanya peluang tu jugak la DAPigs mampu untuk menghentam Islam dan menggugurkan perjuang Islam yang didokong oleh PAS selama hari ini.

Kalau tengok balik kenyataan Si Terasa Cork tu dah nampak sangat yang dia hanya sekadar nak tutup perkara sebenar dari diketahui oleh rakyat.

Dia kata yang DAPigs dan PAS dapat bekerjasama dengan baik selama mereka memerintah di Selangor sedangkan kita tahu perkara sebaliknya yang berlaku.

Kononnya, kata Si Terasa Cork tu, apa sahaja yang dibuat oleh PAS selama mereka di Selangor sentiasa mendapat sokongan dari kalangan DAPigs?

Kalau betul DAPigs dapat bekerjasama dengan baik bersama PAS, kenapa cadangan Bekas Exco Agama Selangior sebelum ini dibantah sekeras - kerasnya oleh DAPigs?

Kenapa DAPigs kecam cadangan Datuk Dr. Hassan untuk mengharamkan penjualan arak dikawasan yang majoriti penduduk dikawasan tu semuanya Islam?

Kenapa mereka sanggup bertegang urat tengkuk bila dicadangkan agar satu enakmen diwujudkan bagi menghalang pekerja muslim bekerja ditempat yang menjual arak?

Nah!!! Nampak sangat la yang Si Terasa Cork ni sebenarnya hanya nak menutup Kebenaran tu dari diketahui oleh rakyat. Hakikatnya, dia dan puak - puak DAPigs tu hanya nak mempergunakan PAS. Bukannya diorang ada tujuan lain!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping