Rabu, Februari 20, 2013


Huh! Apa la punya Bodoh diorang ni ek. Macam dah tak de kerja lain gamaknya. Nak jugak buat kerja banggang tu depan orang ramai. Diorang tak tau malu ke?

Jawapannya, memang diorang tak tau pun. Sebab itu la diorang buat. Kalau diorang tau, dah tentu - tentu diorang tak buat kerja bodoh macam ni. 

Tambahan pulak, pemimpin ulung diorang pun jenis manusia yang tak tau malu. Tu pasal la anak - anak buah dia pun dok ikut perangai hodoh Si Ketua Penipu tu!!! Kecik - kecik tak nak mampos, dah tua bangka ni menyusahkan orang!!!
SHAH ALAM: PKR dan DAP hari ini mengarahkan pengerusi parti masing-masing di Johor untuk  untuk "tutup mulut" mengenai rundingan kerusi di Johor.

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng dalam sebuah kenyataan berkata, tDatuk Seri Chua Jui Meng dan Dr Boo Cheng Hau perlu mendapatkan pandangan daripada pemimpin utama ketiga-tiga parti komponen terlebih dahulu sebelum membuat sebarang kenyataan umum.

Beliau berkata tidak kira sama ada isu tersebut mengecewakan atau tidak adil, ia tidak seharusnya diluahkan kepada umum melainkan kesemua perbincangan dalaman antara PKR dan DAP gagal mencapai kata putus.

"Saya telah menghubungi Ketua PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dan kami berdua bersetuju bahawa Pengerusi PKR Johor, Datuk Seri Chua Jui Meng dan Ketua DAP Negeri Dr Boo Cheng Hau dilarang membuat sebarang kenyataan lanjut melibatkan isu rundingan kerusi," kata Guan Eng dalam sebuah kenyataan.

Dr Boo dalam kenyataannya semalam menggesa Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Presiden Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail untuk mengambil alih kepimpinan di Johor akibat tidak tahan dengan sikap angkuh Chua, selain mengumumkan dirinya sebagai calon Gelang Patah walaupun pembahagian kerusi masih diperingkat rundingan.

Sehubungan dengan itu Dr Boo menyifatkan Chua sebagai dalang yang membantutkan kerjasama antara PKR dan DAP di Johor.

Dalam kenyataan balas, Chua sebaliknya berkata Dr Boo cuba mendahului keputusan Pakatan Rakyat pusat berhubung calon kerusi di Johor.

Rentetan perbalahan itu, Pengerusi DAP Karpal Singh dalam kenyataannya meragui kredibiliti Chua memandangkan bekas menteri itu pernah dipalitkan dengan perebutan jawatan presiden dan kerusi ketika menganggotai MCA sebelum ini.

Justeru beliau berkata DAP akan menyiasat dakwaan Dr Boo yang dipercayai ada asas memandangkan DAP Johor kerap diserang oleh pertubuhan bukan kerajaan yang didakwa didalangi oleh Chua. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping