Selasa, Februari 19, 2013


Huh! Boleh tahan jugak Si Jui Meng ni rupanya. Ada jugak la 'telur' dia bila dia kena hentam baru - baru ni. Tak de la macam orang lain. Terus kecut buah kerandut.

Selepas senget muka Si Jui Meng tu kena tenyeh dek Si Karpal Whilchar pagi tadi, Si Jui Meng tu bersuara jugak akhirnya. Tapi sayang suara dia agak sumbang.

Dalam kenyataan balas yang dibuat oleh Si Jui Meng tu lewat petang tadi menjelaskan bahawa Si Boo DAPigs tu lebih sesuai untuk dipanggil 'Tuan'.
SHAH ALAM: Ketua PKR Johor Chua Jui Meng menempelak rakan sejawatnya yang juga Ketua DAP Negeri Boo Cheng Hau kerana memanggil beliau sebagai tuan, mendakwa gelaran tersebut lebih sesuai untuk pemimpin DAP itu.

"Boo sebenarnya mahu jadi tuan mahu menetapkan keputusan PKR peringkat kebangsaan, bagaimana dia boleh tuntut PKR untuk bertanding mana-mana kerusi?

"Sekarang siapa tuan, anda boleh semak dengan dia," kata Chua kepada Malaysiakini.

Chua mengulas mengenai dakwaan Boo tidak dapat bekerjasama dengan bekas menteri itu kerana "keangkuhannya" sehingga menjejaskan hubungan di antara DAP dan PKR Johor bersabit pembahagian kerusi Pakatan Rakyat.
Kononnya, Si Jui Meng tu tuduh Si Boo DAPigs tu Gila nak berkuasa sampai hak orang lain pun dia boleh arahkan sesuka hati dia je pada bila - bila masa.

Kenyataan Si Jui Meng tu membuktikan bahawa dia seorang pemimpin yang angkuh seperti mana yang didakwa oleh Si Boo DAPigs sebelum ini.

Maka sebab itulah kepimpinan PKR dan DAPigs mengarahkan kedua - dua pemimpin agar menutup mulut masing - masing dan jangan membogelkan diri sendiri depan orang ramai.

Nah!!! Sekali lagi PKR dan DAPigs telah melanggar Hak Kebebasan Bersuara dengan mengeluarkan arahan seumpama itu. Pun diorang masih nak sibuk kata diorang ni pejuang Hak Kebebasan jugak ke? Setakat cakap je, baik tak payah!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping