Berita Pahang

Khamis, Februari 14, 2013


Heh! Ini satu berita yang cukup memalukan buat Si Mak Lampir Zuraidah tu. Cuma masanya belum sesuai untuk dibuat pendedahan. Tapi biar SH jelaskan senarionya dulu.

Semalam Si Mak Lampir tu buat cubaan untuk menghasut pemandu - pemandu teksi untuk berdemonstrasi mendesak pihak Kerajaan bagi permit kepada mereka.

Tapi malangnya, yang datang berdemo dengan Si Mak Lampir tu tak sampai pun 50 orang. Ada la setakat dua tiga kerat je pemandu teksinya. Yang lain semua import.

Dalam sesi berdemo semalam, sebanyak 5,000 pelekat kenderaan telah pun diedarkan bagi menghasut pemandu - pemandu teksi yang lain.
“Kita cabar kerajaan tangani masalah permit pemandu teksi. Keluarkan mereka daripada perhambaan dan tekanan sebegini. Mereka hanya mahu cari rezeki.
“Hari ini kita bersama kumpulan pemandu teksi menuntut supaya mereka dapat permit,” katanya pada sidang media di pintu masuk Stesen Kuala Lumpur Sentral, di sini hari ini.
Hah! Hebatkan wayang Si Mak Lampir ni. Kalau kita baca kenyataan tu, memang nampak sangat la yang dia ni nak jadi juara dalam isu permit teksi ni ye tak.

Tapi, rakyat Malaysia ni bukannya bodoh macam puak - puak Pencacai Pakatan Pembangkang tu. Rakyat Malaysia dah tau dah taktik dia.

Dari sumber yang SH dapat, Si Mak Lampir tu sebenarnya cuba untuk menjual nama dia memandangkan Pilihan Raya Umum dah semakin hampir.

Sebelum ini, Si Mak Lampir tu dah terpalit dengan isu skandal berkaitan dengan koleksi kereta - kereta mewah dia. Jadi, dia kena la cari isu lain untuk bangkit semula.

Walhal, isu pasal permit teksi ni sudah pun mendapat perhatian oleh pihak Kerajaan. Malah Si Mak Lampir tu sendiri pun tau bila Kerajaan nak keluarkan permit tu.

Andaikata permit tu keluar nanti, apa yang Si Mak Lampir ni nak kata? Adakah dia akan malu dengan tindakan yang dia buat semalam? Dah tentu tidak beb.

Si Mak Lampir ni ada kulit yang lebih tebal dari kulit biawak. Kalau nak dibandingkan dengan kulit buaya pun kalah. Dia takkan merasa malu der...

Sebaliknya, dia akan dabik dada dia dan kata dia la yang berjaya mendesak pihak Kerajaan untuk ambik tindakan segera. Dia la yang akan muncul jadi juara.

Amacam, hebat tak? Ini semua taktik lapuk puak - puak Pakatan Haramjadah ni je. Bukannya rakyat Malaysia tak tau taktik diorang ni.  Benda ni dah lama dah diorang buat.

Kalau tak percaya, korang tunggu dan lihat nanti. Nak harapkan Si Mak Lampir tu buat kerja sendiri??? Jangan harap la. Bukannya dia reti pun. Setakat menipu rakyat, tau la dia. Bila permit tu keluar nanti, dia tumpang la nama. Tak ke itu menipu jugak namanya!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. AKU CUKUP SAKIT HATI DENGAN PEMANDU TEKSI...
    KURANG HAJOR...
    TAK BERADAB MASA MEMANDU...
    SESUKA HATI JALANRAYA MACAM DIA PUNYA...
    EGO TAK BERTEMPAT BILA DIBAGI GELARAN DUTA KECIL..
    PADAHAL TAK LAYAK MANA PUN..

    BalasPadam
  2. http://pewaris-wasiat.blogspot.com/2012/04/terkini-azmin-ali-kulum-dalam-tandas.html?spref=fb

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping