Berita Pahang

Khamis, Februari 14, 2013


Hahaha!!! Kesian pulak SH tengok Si Nurul Izzah ni. Dah hilang akal dia dibuatnya. Semua sebab perangai buruk diri dia sendiri. Bukan salah orang lain.

Hanya disebabkan dia GAGAL menjalankan amanah sebagai seorang wakil rakyat, Si Nurul Izzah ni cuba untuk menonjolkan diri dengan cara lain.

Caranya ialah dengan mencabar orang berdebat dengan dia. Gamaknya, dia ingat semua orang dalam Malaysia ni bodoh sangat macam dia agaknya.

Dia tak sedar, orang yang dia cabar tu bukan calang - calang orang. Dan orang tu dah semestinya bukan seorang yang tak de otak macam dia.

Inilah masalahnya dengan pemimpin - pemimpin Pakatan Pembangkang Haramjadah ni. Diorang tak buat kerja untuk rakyat, jadi diorang cuba la tarik perhatian dengan cara ni.

Dah 5 tahun rakyat di Lembah Pantai diabaikan oleh Si Nurul Izzah tu secara terang - terangan. Dah 5 tahun dia memecahkan amanah yang telah diberikan.

Tak de satu pun bantuan yang dibuat untuk rakyat. Tak de satu pun perjuangan dia memberi keuntungan kepada rakyat. Hanya sekadar nak jual nama je.

Dan tempoh 5 tahun tu dah cukup untuk membuatkan rakyat menjadi saksi yang mana intan dan yang mana kaca. Sudah tentu Si Nurul Izzah ni kaca.

Bila terhempas, dia berderai. Nak disatukan semula dah tak boleh dah. Melainkan dia bakar diri dia sendiri. Itu je caranya. Tak de dah cara lain.

Yang paling kelakar ialah apabila ada pihak yang cuba nak menjadi 'Jaga Bontot' Si Nurul Izzah ni. Cara yang dia buat hanya memburukkan lagi keadaan.

Dia kata, Si Nurul Izzah tu dianiaya sebab dikekang dari menggunakan kemudahan prasarana seperti Dewan Serbaguna yang ada dikawasan Lembah Pantai sendiri.

selain itu, mereka juga turut mendakwa peruntukan yang sepatutnya diberikan kepada Ahli Parlimen telah disalurkan kepada UMNO dan Barisan Nasional.
“Peruntukkan RM1.5 hingga RM 2 juta yang diperuntukkan oleh Unit Koordinasi Pelaksanaan (ICU) Jabatan Perdana Menteri kepada Parlimen Lembah Pantai, dinafikan dan ia disalurkan kepada Umno dan Barisan Nasional Lembah Pantai,” katanya.
Nah! Kalau diorang berani buat dakwaan sedemikian, kenapa tak buat laporan Polis? Kenapa tak laporkan kepada SPRM? Setakat bercakap je apa gunanya?

Nak diajak berdebat, masalah rakyat tak selesai jugak. Waima diorang menang berdebat pun, tak mampu nak ubah apa - apa. Si Nurul Izzah tu tetap jugak tak buat kerja.

Jadi, SH ucapkan tahniah kepada Datuk Raja Ning Chik sebab bijak menguruskan budak hingusan macam Si Nurul Izzah ni. Tak payah buang masa layan kerenah budak - budak tak cukup umur ni. Buang masa je!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Undi nurul izzah, samakan dengan undi peliwat..orang2 mcm ni campak je dalam longkang..xsedar diri..

    BalasPadam
  2. Dah hampir 5 tahun Penduduk Lembah Pantai diingus..hinguskan Wakil mereka Budak Hingusan PKR.

    Tak..kan nak diinguskan lagi 5 tahun..cukup-cukup Nurul Izzah hoi!!!!!

    BalasPadam
  3. Nor Ijah marah Raja Nong Cik,sebab RNC pandai buat kerja,rajin dan mesra rakyat.Yang paling dia marah RNC tak poandai meliwat.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... Patut la dia marah...nong chik x pandai mcm APTB ( anwar pandai tibai belakang)

      Padam
  4. Hei!!!! awak ni siapa ya!!! Penduduk Lembah Pantai ke? Saya tak pernah nampak pun? Tapi macam pernah tengok je!! Hmmmmm oh ya!! baru saya ingat mungkin 4 tahun dulu kot....itu Nurul Izzah anak Pak Nuar dengan Wan Jijah. Tapi tak mungkin awak...mungkin awak kembarnya kot atau Pelanduk 2 serupa!!!
    Maaf ya saya lupa nak pelawa awak masuk ke rumah si mati ni.
    hahahahahahahah

    BalasPadam
  5. aku pengundi lembah pantai, sorry, no vote for you nurul, if you need my vote, show me your islamic identity, you are just like your father...destroying the islamic faith... bad luck to you...

    BalasPadam
  6. mana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi...bapa borek anak rintik

    BalasPadam
  7. heran btul naper la ada gak org percaya ckp PKR,,bodoohhh btul depa tuhhh,,,

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping