Rabu, Februari 20, 2013


Hah! Memang sah dah. Tak payah nak susah - susah nak buat MRI dan CATScan atau seangkatan dengannya. Benda ni dah nampak jelas sangat.

Mungkin sebab Si Foolziah ni banyak sangat terhidu bau bahan radiasi yang keluar dari badan dia sendiri kot. Tu pasal la dia boleh jadi sakit otak.

Atau, mungkin dia terlanggar bucu meja sewaktu tengah mengangkut tong - tong nuklear tu masuk ke rumah dia. Tu sebab la otak dia boleh bergegar.

Erk, kita kena ingat ye. Otak pemimpin Pakatan Pembangkang ni semuanya letak kat Kepala Lutut. Bukan macam kita. Itu bezanya pemimpin Pakatan ni.

Mana tidaknya SH kata Si Foolziah ni dah sakit otak. Dia suka - suka hati je nak salahkan orang lain diatasn keGAGALan yang dibuat sendiri oleh puak - puak Pakatan tu.

Isu berkaitan dengan Si Jui Meng dengan Si Boo DAPigs tu jelas tak de lansung kaitan dengan Barisan Nasional. Isu tu hanya berkaitan dengan mereka berdua.

Apa pasal pulak Si Foolziah tu nak salahkan Barisan Nasional? BN ke yang dok jolok Si Boo DAPigs tu untuk mempertikaikan Si Jui Meng tu?

BN jugak ke yang desak supaya Si Karpal Whilchar tu kecam tindakan dan sikap mencurigakan Si Jui Meng tu sebelum ini? Adakah itu sebab Si Foolziah salahkan BN?

Walhal, isu tu terang - terang membongkar sikap berkepentingan diri yang ditonjolkan oleh pemimpin Pakatan Pembangkang sendiri. Tu pun Si Foolziah tak faham jugak ke?

Pun dia masih jugak nak salahkan orang lain? Kang kata bodoh kang, dia marah pulak. Tapi bengap tahap budak sekolah tadika. Budak tadika pun bijak dari dia.

Apa yang berlaku di Johor tu menjelaskan kepada rakyat bahawa puak - puak Pakatan Pembangkang ni memang tak boleh berpakat sesama mereka.

Masing - masing berebut - rebut nak pegang kuasa. Masing - masing berjuang atas dasar kepentingan diri sendiri. Bukannya diorang berjuang untuk rakyat pun.

Kot kalau Si Foolziah tu tak mampu nak jawab kepada rakyat mengenai isu yang berlaku, jangan la nak berlagak pandai dan komen yang bukan - bukan. Diam - diam sudah la.

Ini tidak. Nak jugak Si Foolziah tu tunjukkan perangai Bengap dia tu depan orang ramai. Kalau dia tak tunjuk pun orang dah tau. Dia memang dilahirkan Buta dari melihat KEBENARAN!!! Itu je sebenarnya!!!
PETALING JAYA: Naib Presiden PKR Fuziah Salleh menuding jari kepada Barisan Nasional (BN) dalam isu pertelagahan antara pemimpin DAP dan PKR Johor.

“Saya kira akhirnya kita tahu siapa musuh kita sebenarnya dan kita akan menghalakan peluru sebenar kepada Umno-BN.

“Kemelut ini adalah sesuatu yang kita boleh selesaikan. Saya yakin,” katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat PKR di sini, hari ini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping