Rabu, Februari 20, 2013


Hah! Jangan salah sangka pulak Memang Si Harun Taib tu tak tau apa - apa pun. Dia tak tau apa yang dia cakap sebelum ini. Tapi, ayat ini bukan SH yang sebut ye.

Sebaliknya, ayat tu keluar dari mulut puak - puak DAPigs yang masih jugak nak menghina kesucian agama Islam secara terang - terangan didepan khalayak umum.

Si Anthony Loke tu dengan biadapnya menyelar tindakan Ketua Dewan Ulama PAS dengan menyatakan bahawa Si Harun Taib tu tak tau apa - apa.

Tambah Si Anthony lagi, Si Harun Taib tu tidak mewakili suara PAS Pusat bila dia mengecam kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Karpal Whilchar sebelum ini.
SHAH ALAM: DAP hari ini menyifatkan Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Harun Taib sebagai pemimpin biasa yang tidak mewakili pandangan PAS Pusat bersabit isu penggunaan kalimah Allah oleh bukan muslim.

Setiausaha Organisasasi DAP, Anthony Loke berkata tidak timbul soal parti itu perlu mempertahankan Pengerusi parti Karpal Singh yang dibidas oleh Harun bersabit isu berkenaan.
"Harun Taib itu seorang pemimpin (PAS) sahaja. Dia bukannya mewakili kepimpinan pusat PAS. Dalam Pakatan Rakyat kita ada kerangka majlis kepimpinan kita.  

"Dalam pimpinan Pakatan Rakyat kita ada Presiden PAS sendiri," katanya ketika dihubungi Antarapos.
Loke turut mengecam akhbar Utusan Malaysia hari ini yang memetik Harun sebagai membidas Pengerusi DAP, Karpal Singh sebagai 'tidak tahu apa-apa' tentang PAS dan kehabisan modal untuk terus mengetengahkan isu penggunaan kalimah Allah.
Buat Si Anthony Loke tu, SH nak bagi tau sikit. Mungkin Si Harun Taib tu tak mewakili suara PAS bila dia kecam tindakan Karpal sebelum ini.

Mungkin Si Harun Taib tu tak tau apa - apa. Tapi, apa yang Si Harun Taib tu buat mewakili seluruh umat Islam yang ada di Malaysia ni. DAPigs memang BIADAP!!!

Itu hakikat yang Si Anthony Loke tu tak dapat nak ubah. DAPigs bukan sahaja biadap terhadap kesucian agama Islam, malah mereka jugak biadap terhadap umat Islam sendiri.

Pernah tak DAPigs menghormati orang Islam secara terang - terangan? Pernah tak DAPigs menyebelahi Islam dalam satu - satu isu tertentu?

Jawapannya tak pernah. Jadi, kenapa pulak puak - puak DAPigs tu nak masuk campur dalam urusan agama Islam sedangkan umat Islam tak pernah sibuk dalam agama mereka?

Itu persoalannya. Dan, persoalan itu masih lagi tidak dapat dijawab dan dijelaskan kepada rakyat oleh mana - mana pemimpin dikalangan puak - puak DAPigs tu sendiri.

Jadi, tak payah la diorang nak sibuk sangat masuk campur urusan orang lain. Sedangkan parti sendiri pun tunggang langgang, lagi ada hati nak sibuk hal orang ke? Sedar la diri tu sikit. Jangan la nak jadi ketam busuk pulak!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping