Khamis, Februari 21, 2013


Apa ke Gilanya Si Ostazah Pening ni? Dia ni dah makin bengong apa ke? Takkan la benda semudah itu pun dia boleh buat main - main kot? Kata belajar agama dari PAS.

Mazhab mana yang dia belajar sampai membenarkan dia nak baca 'tahlil' untuk orang yang bukan Islam ni? Kitab mana yang dia belajar?

Korang baca sendiri kenyataan Si Ostazah Pening tu dalam laman twitter seperti yang dipaparkan kat bawah ni. Nampak sangat dia cuba nak mempermainkan perkara tersebut.

Lepas dia keluarkan kenyataan tu, dia keluar pulak kenyataan yang SH siarkan semalam. Dia nak salahkan orang lain pulak sebab salah faham. (Klik Sini)

Yang dia 'bijak' sangat keluarkan kenyataan sebelum tu siapa yang suruh? UMNO / BN jugak ke yang suruh dia buat kerja macam tu? Rasanya, tak de pulak.

Kot kalau dia sedar yang dia dah buat silap, mengaku je la. Jangan la nak salahkan orang lain pulak. Sekarang, bila dah malu, dia nak salahkan orang lain pasal apa?

Inilah masalahnya dengan pencacai Pakatan Pembangkang macam Si Ostazah Pening ni. Dah la belajar agama pun tak habis, lepas tu nak tunjuk pandai. Bila dah kantoi, nak salahkan orang lain. Lain kali, nak buat kerja tu pakai la Kepala Otak, jangan pakai Kepala Lutut!!!

Penulis hairan kenapa sejak dua menjak ni ramai di kalangan ahli Pas tak kiralah pemimpinnya ke...penyokongnya ke...waima artis Pas sendiri yang dilanda satu fenomena gila setempat.

Gila dan cakap merapu seperti orang tak ada agama dan iman. Dahlah kalimah Allah sesuka hati mak bapak dia dipermainkan. 
Tak ada ketegasan oleh pemimpin nombor satu Pas untuk pertahankan. Apa Nik Aziz ingat pahala dia dah banyak sangat agaknya hingga tak boleh nak fikir lagi mana betul mana salah. 
Dah sedia nak masuk neraka ke Nik Aziz oii? Jangan lupa bawa sekali penyokong tu. 
Terbaru..kisah bakal isteri orang Pas yang masih dalam proses, Abby mengadakan sembahyang untuk Altantuya. 
Apa ke jadahnya dia sembahyang untuk si kafir? Kepada si kafir di doa keamanan, kepada yang Islam didoa kehancuran. Nate sungguh puok-puok ni (maaflah kasar bahasa dah tak tahan dengan perangai bodoh mereka).

Seperti penulis katakan tadi..ahli pembangkang seolah-olah dijangkiti penyakit gila setempat (hanya gila dikalangan pembangkang sahaja). 
Abby terasa ingin mengikut jejak saudara sesatnya yang lain yang mampu mendengar suara halus, seperti Nik Abduh dan Kadir Syeikh Fadzir yang berupaya mendengar suara Allah.  - seterusnya...
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Orang tua2 kata.."Cerdik xblh diikut, bodoh xblh di ajar"...ini lah org nya...Puak2 PAS xmalu ke??..selagi dibiarkan Ustazah Gersang ni bercakap,..selagi itu lah PAS akn menanggung kesan nya!

    BalasPadam
  2. Ostazah pening ni bodoh ke atau terlalu bodoh. mahzab mana yg dia ikut.agama apa yg dia anuti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping