Khamis, Februari 14, 2013

Kes pergaduhan antara dua aktres seksi, Julia Perez dengan Dewi Persik kini memasuki perkembangan baru.
Setelah kes tersebut diselesaikan, Julia atau Jupe akan menjalani hukuman penjara selama tiga bulan dalam waktu terdekat ini.

“Hukuman tersebut bakal dijalankan dengan segera. Kami hanya menunggu JPU akan melaporkan keputusan kes ini,” kata Ketua Kejaksaan Negeri Jakarta Timur, Andi Herman.

Namun penjelasan lanjut mengenai kes Jupe dan Dewi belum diketahui kerana pihak berkuasa baru sahaja menerima maklumat secara lisan dari JPU.
Hah! Itu cerita di Indonesia. Di Malaysia ni pun ada jugak cerita yang menarik. Disebabkan kebodohan diri sendiri, akhirnya kena penjara. Siap kena saman sekali pulak tu.

Tak pasal - pasal je dapat penyakit. Siapa suruh dia buat kerja Haramjadah tu? Takkan UMNO jugak kot. Dah tentu - tentu la puak - puak DAPigs Kafir harbi tu punya kerja.

Apa - apa pun, SH ucapkan terima kasih kepada Si Malaun tu sebab telah memudahkan kerja Barisan Nasional. Tak payah susah - susah untuk buktikan yang puak - puak DAPigs ni memang jenis manusia yang BIADAP!!!
BALIK PULAU: Seorang lelaki dijatuhi hukuman penjara sebulan dan didenda RM8,000 oleh Mahkamah Majistret di sini hari ini selepas mengaku bersalah atas dua pertuduhan menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah dan anggota polis, Isnin lepas.
Leong Pei Koe, 29, seorang juruukur bahan, didakwa menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah ketika kenderaan rasmi baginda melalui balai pelepasan Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas, dekat sini,pada pukul 11.50 pagi, 11 Feb lepas.
Bagi pertuduhan kedua, Leong didakwa menunjukkan isyarat lucah kepada anggota polis ASP Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid di tempat, masa dan tarikh yang sama.
Bagi kedua-dua pertuduhan itu, dia didakwa mengikut Seksyen 294 (a) Kanun Keseksaan (Akta 574) yang boleh dihukum menurut Seksyen 294 akta sama yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga tiga bulan atau denda atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan.
Bagi pertuduhan pertama Majistret Muhamad Hidayat Wahab menjatuhi hukuman penjara 30 hari dan denda RM6,000 atau penjara dua bulan jika gagal membayar denda.
Bagi pertuduhan kedua Leong dijatuhi hukuman penjara tujuh hari dan dendaRM2,000 atau penjara sebulan jika gagal membayar denda itu.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping