Khamis, Februari 14, 2013


Inilah tahap keBODOHan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Kalau orang cakap macam tu kat diorang, diorang marah. Tapi memang dah sah - sah bengap. 

Nak buat macam mana? Kalau dah tahap bebal tak boleh nak diajar tu, kita buat la macam mana cara sekali pun. Dah memang tak boleh nak ubah dah. Sekarang, siapa yang malu? Diorang sendiri jugak yang malu. Baru la Padan dengan Muka Diorang!!!
Kegusaran dan kebimbangan melampau Dap Pulau Pinang semasa kedatangan PM sempena Tahun Baru Cina tidak dapat dibendung lagi. 
Mereka sanggup melakukan apa sahaja demi memastikan mereka terus berkuasa. Kali ini mereka merancang untuk memalukan Najib di depan puluhan ribu rakyat.

Dap mengarahkan penyokongnya yang hanya beberapa kerat itu dengan memakai baju Bersih kononnya sebagai tanda protes kehadiran Najib. 
Walhal hati terkinja-kinja hendak menyaksikan persembahan Psy. Namun arahan Guan Eng mengatasi segalanya. 
Jadi bagi memastikan Najib dan BN dimalukan, sekumpulan kecil yang terdiri sekitar 10 orang ini telah mengatur rancangan dengan rapi. 
Mereka telah datang awal untuk mengambil tempat yang paling depan dengan seorang jurukamera yang bersedia di belakang kumpulan kecil itu.  

Sebaik sahaja laungan 'Are you ready for BN', kumpulan upahan Dap akan menyambut dengan 'no'. 
Ini bagi menggambarkan seolah-olah semua pengunjung yang hadir bakal menolak BN. Kononnya kehadiran mereka bukannya hendak menantikan PM tetapi lebih kepada menyaksikan persembahan Psy.

Kepincangan Dap boleh diibaratkan seperti menutup bangkai gajah dengan daun keladi. Orang Pulau Pinang majoritinya sudah muak dengan permainan politik Dap yang lebih memenangkan kaum keluarga sendiri berbanding sikap perihatinnya kepada rakyat Pulau Pinang. 

Sebenarnya laungan 'no' hanyalah sekelumit suara yang malu dan terpinggir serta layak disampahkan. 
Laungan 'yes for BN' berjaya mengegarkan tapak konsert. Rakyat Pulau Pinang sudah bersedia untuk memastikan pemerintahan Guan Eng dikuburkan. Mereka malu mempunyai pemimpin 'tokong' yang tak suci. 

Sudah tentu laungan 'yes for BN' akan membuatkan Guan Eng bermimpi ngeri setiap hari. Hari-hari yang dilaluinya dirasakan seperti neraka selagi PRU13 tak selesai. 
Apa pun helah dan taktik yang akan dilakukan oleh Dap selepas ini, rakyat sudah dapat menjangkakan bahawa itu semua permainan kotor Dap yang tidak puas hati dengan kebangkitan rakyat Pulau Pinang yang bakal menolak pemerintahannya. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping