Selasa, Februari 19, 2013


Malam semalam, sewaktu makan dengan seorang sahabat, SH tunjuk la artikel ni pada dia. (Klik Sini). Dia pun agak terkejut jugak bila dia baca cerita tu.

Dia kata, "Huh! Apa nak jadi dengan Malaysia sekarang ni ye. Ada jugak orang yang berani maki hamun seorang ulama macam Ustaz Haron Din ni."

"Diorang tak tau ke yang Ustaz Haron Din ni tinggi ilmu agama dia? Jauh lagi tinggi dari Hadi Awang atau pun Nik Aziz rasanya. Ramai orang yang mengakui benda ni."

"Tapi, siapa yang berani sangat nak 'sound' Ustaz Haron Din ni? Kalau dia berani, kenapa setakat hantar SMS je? Datang jumpa la terus. Baru 'gentle'."

"Setakat main hantar SMS ni, baik tak payah. Buat mengabihkan masa je. Suruh budak tadika pun boleh. Kot ye dia marah sangat, tunjuk la muka."

Hm.. terfikir jugak SH bila sahabat SH tu kata macam tu. Gamaknya, siapa la gerangan orang yang kurang ajar sangat nak maki hamun Datuk Dr. Haron Din ni ye?

Kalau baca balik kenyataan Datuk Dr. Haron din tu semalam, nampak macam dia kenal sangat dengan orang yang hantar SMS tu.
''...Orang Islam masih ada yang menyokong. Dia dengar saya agak bertegas sikit, mereka hantar SMS (khidmat pesanan ringkas) maki saya... sempit fikiran, tak faham situasi, tak reti bahasa. Tak apa... tidak mengapa..."
Macam - macam persoalan boleh timbul dari kenyataan yang Datuk Dr. Harun Din keluarkan tu. Macam - macam spekulasi yang orang buat.

Siapa orang tu? Adakah dia dari kalangan pemimpin Pakatan Pembangkang? Adakah dia jugak beragama Islam atau pun dia dari puak - puak DAPigs tu sendiri?

Persoalan macam tu yang menjadi tanda tanya kepada rakyat. Diorang pun nak jugak tau siapa gerangannya manusia yang Haramjadah tu.

Kalau betul dia kenal, bagitau la siapa dia. Biar semua rakyat Malaysia ni tau siapa dia. Jangan main selindung - selindung. Nanti senang sikit rakyat Malaysia ni nak tenyeh muka dia kalau jumpa kat tepi jalan!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Haron Din pun tidak akan sunyi dari membuat salah - silap...
    ... Tidak ada sesiapa yang boleh mengaku dia betul semuaNya...
    Mereka yang berI'ttiqad (yakin kalbu & akal) bahawa diriNya benar belaka... Itu adalah golongan Yahudi - "alYahud, Haadu" tanpa mengira bangsa manusia mana pun.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping