Selasa, Februari 19, 2013

Sampai Senget Muka Dia Kena Tenyeh Dengan Karpal!!! 
Hah! Memang patut sangat la Si Jui Meng ni ternganga dan tergamam bila ada pihak yang mendedahkan kemaluan dia kepada umum semalam.

Dan isu tu pulak dihanya dipandang remeh oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Nak pulak dari kalangan puak - puak DAPigs. Terutama sekali Si Karpal Whilchar ni.

Tanpa berlengah - lengah, Si Karpal Whilchar tu dah mula menyerang Si Jui Meng terang - terangan dengan mempersoalkan kedudukan dia dalam PKR.

Si Karpal tu jugak turut menjadikan tindakan Jui Meng keluar dari MCA sebagai satu isu yang jelas membimbangkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu secara tak lansung.
"Kredibiliti Chua boleh diragui. Kehadirannya yang begitu lama bersama MCA dan Barisan Nasional serta kegagalannya dalam percubaan untuk menjadi presiden MCA pada 2004 dan keghairahannya untuk mendapatkan kembali kerusi parlimen sudah pasti menimbulkan masalah kredibiliti, yang mungkin mengatasi daya inteleknya.
"Chua patut menyedari bahawa seorang ahli politik yang meninggalkan 'ibu politiknya' tidak layak dipandang mulia dan dengan penuh kebanggaan. 
Sekiranya apa yang dilakukan Chua boleh memberi kesan tidak baik kepada pakatan pembangkang, maka perbuatannya perlu disekat, lebih cepat, lebih baik," kata Karpal.
Huh! Ini macam ke diorang nak kata yang hubungan sesama diorang tu kukuh dan anjal? Ini macam ke diorang nak tadbir Negara dimasa akan datang?

Belum pun dapat berkuasa, dah mula ada sikap ragu - ragu diantara satu sama lain. Dah mula diorang syak benda yang bukan - bukan dengan membuat spekulasi tak tentu arah. 

Dah nampak sangat yang diorang ni memang tak boleh nak berpakat sesama sendiri. Masing - masing ada kepentingan peribadi. Korang bayang la kalau diorang dapat memerintah nanti. Tak ke jahanam Negara dibuatnya!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Jui Meng bekas MCA......Nuar Berahi bekas UMNO......Karpal perli Nuar kot.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping