Selasa, Mac 12, 2013


Hah? Si Kahak Hijau tu nak bertanding kat Bentong? Marah sangat ke dia dengan Si Ketua Penipu tu sampai kerusi PKR pun dia nak rampas?

Mungkin disebabkan kenyataan Si Ketua Penipu tu dalam media antarabangsa sebelum ini membuatkan Si Wong Tictac ni nak ambik tindakan sedemikian.

Pendedahan dari The Age World menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu tetap akan membuka dan memberi sokongan kepada Lynas jika dapat merampas Putrajaya.

Jadi, SH nak tanya jugak la. Si Wong Tictac tu nak bertanding atas tiket apa? PAS? DAP? PKR? Atau dia nak bertanding kerusi Bebas?

Sepengetahuan rakyat di Bentong sendiri, kerusi Parlimen Bentong tu menjadi rebutan PKR sejak mereka muncul pada tahun 2004. PKR pinjam dari DAPigs.

Sebelum ini, PKR sudah pun memperkenalkan calon mereka yang akan bertanding di kerusi Parlimen Bentong. Pengumuman tu dibuat oleh Si Ketua Penipu tu sendiri.

Calon yang dinamakan oleh Si Ketua Penipu tu bukan calang - calang orangnya. Dia tak lain tak bukan ialah Pengarah Strategi Pelaburan PKR, Wong Chye.

Wong Chye (Tengah) bersama Si Ketua Penipu sewaktu Jamuan Hari Raya Aidilfitri dan sesi memperkenalkan calon
Pengumuman tersebut dibuat sewaktu Si Ketua Penipu tu merasmikan Bilik Gerakan PKR Cabang Bentong tahun lepas dihadapan 'ribuan' nyamuk.

Maka, memang jelas niat Si Wong Tictac tu sebenarnya hanya sebagai satu tindakan untuk membalas dendam terhadap kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Yang herannya, kenapa dia tak nak bertanding di Kuantan? Bukan ke selama hari ini dia dok sibuk berkempen dengan orang di sana? Atau dia dah rasa tak yakin untuk menang disana? Maklum la. Dah ramai orang dia tipu. Tu pasal la dia takut nak bertanding di Kuantan!!!
KUANTAN: Presiden Himpunan Hijau, Wong Tack mengumumkan dia akan bertanding di kerusi Parlimen Bentong pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).
Dia berkata demikian selepas berbincang dengan ahli jawatankuasa pertubuhan itu pada minggu lalu dan mendapat persetujuan daripada pemimpin masyarakat.
Wong Tack akan mewakili suara rakyat terutamanya dalam isu alam sekitar.
"Orang ramai berjuang selama dua tahun menentang pembinaan Lynas dan beberapa projek berbahaya. 
Rakyat telah mengadakan bantahan demi bantahan, menghantar memorandum dan mengambil tindakan undang-undang. Namun, kami kecewa, suara kami tidak diendahkan," katanya.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. ambikkkkkkkkkkkkk kau!!!!penat berjalan & berlapar..(entah ya entah tidak)last last kena KUNYIT dgn kaki storKUNYIT....kakakakakaka....

    BalasPadam
  2. Ini talibarut yg ada muslihat.. Ko tau ke radiasi weh cina laknatullah?? Blh hurai?? Ko tkt ekonomi org kita terutma mlyu naik kannn.. Ktrununan ko (china) nk bolot sorg ke industri hyrbrit ni???? Jwb2???? Guna alm sktar sbg modal.. Blik china la weii kafirr

    BalasPadam
  3. Rasisnye blog nie... Panggil orang kafir

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping