Selasa, Mac 05, 2013


Haa... Korang mesti terkejut kenapa pulak SH setuju dengan kenyataan yang dibuat oleh Si Ostazah Pening ni kan. Biasanya, SH dok balun Si Ostazah Pening tu kan.

Korang cuba baca status yang keluar dalam laman twitter Si Ostazah Pening tu kat bawah ni. Cuba korang fikir, kalau PAS jadi anggota keselamatan diorang buat tak cara ni?


Nah! Walaupun status tu dibuat dalam akaun Si Ostazah Pening tu hanya sebuah 'Parodi', tapi agak - agak korang, PAS nak buat ke benda yang sama? 

Nak ke diorang tangkap puak - puak Penceroboh tu dan tarbiahkan diorang supaya jadi anggota Parti Angguk Saja tu?

Nak ke diorang pakai peluru getah untuk menangani penceroboh - penceroboh kat Lahad Datu tu? Adakah diorang nak guna air jugak untuk halau diorang balik?

Kalau setakat diorang ni pandai bercakap je dalam media, lepas tu nak tunjuk yang diorang ni bagus sangat dengan mengkritik orang tak tentu arah, apa gunanya?

Setakat diorang bercakap tu, gamaknya boleh ke nak buat penceroboh - pencoroboh tu keluar dari Negara dan menyelamatkan nyawa anggota keselamatan yang terkorban? 

Dah ramai dah anggota keselamatan Malaysia yang terkorban. Itu pun diorang masih jugak nak meremeh - remehkan keadaan? Masih lagi nak bagi idea bongok?

Dalam keadaan krisis sekarang ni pun, ada jugak yang bengong ajak buat Sidang Parlimen. Kot buat sidang Parlimen tu pun, bukannya dapat selesaikan masalah pun. Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. Ni akibat banyak sangat makan buah pisang berbulu suatu masa dulu.. hahaha

    BalasPadam
  2. Ini cakap orang yang buta tuli...Orang yang Bodoh,tp masih tak tahu diri dia bodoh...Cuba ABBY ni berada di tempat kejadian,tak kecut 'GUNUNG'nya tu...Penceroboh tu pon mngkin Lgi marah lau sebut nama PAS..perjuangan ISLAM hanya pada nama...

    BalasPadam
  3. Pening kepala den... Nk tarbiyah suluk? Kekeke... Utk pas lak tu... Ala kak abby ni... Awatnya makin tak bijak statement tu... Sedih laaa... Uishh.. Tak terkomen la bab ni... Hati terlmpau gelihati...

    BalasPadam
  4. ostazahlah sgt....ingat siapa awk dulu baru nak ckp....ckp mcm pelajar mesir je....heee sedarlah benda ni bukan utk ckp isa (ikut suka aku)

    BalasPadam
  5. meroyan+gila+bangang+sangap dan sewaktu dengannya..

    BalasPadam
  6. sibuk nak betulkan org. betulkn lah diri tu dlu..jgn jd hamba kafir :(

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping