Rabu, Mac 06, 2013


Haduh!!! Apa la malangnya Si Ketua Penipu tu ye. Tiap - tiap hari, ada saja orang yang nak bogelkan dia depan rakyat. Nampak sangat la dia ni memang 'Public Enemy'.

Tapi yang herannya, Si Ketua Penipu tu tak pulak tau malu. Dia tetap jugak selamba badak biar pun kemaluan dia dah didedahkan kepada umum.

Nak buat macam mana ye tak. Dah memang itu jenis manusianya Si Ketua Penipu tu. Waima dia bogel sendiri pun dia takkan ada rasa malu. Kemaluan dia dah lama hilang. Jadi, bogel la kot macam mana sekali pun. Dia bukannya peduli!!!
Badut Rakyat - video dah tersebar, mana anwar ibrahim nak lari. video di bawah menunjukkan anwar ibrahim adalah dalang. 
perhatikan apa yang beliau katakan. perkara ini terjadi sebelum berlaku tragedi di lahad datu. apa pun saya nak tak nak tuduh melulu. nanti saya kena saman.u ulang i saman u !!! muahahaha

LIHAT VIDEO DI BAWAH

Ps: Si Ketua Penipu tu berani ke nak saman? Kalau kita main video ni berulang - ulang, dia nak saman jugak ke? U ulang, I Saman U balik!!! Hahahaha!!! 

2 ulasan:

  1. Anwar makin cacamarba.. Lagu dinyanyikannya membawa maksud tersirat di sebalik serangan Sulu di Lahad Datu.

    BalasPadam
  2. SAMAN JANGAN TAK SAMAN.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping