Ahad, Mac 24, 2013


Heh! Jangan salah sangka beb. Si Kit Siang tu sampai mati pun dia takkan masuk Islam. Kerat la apa pun, dah tentu - tentu dia takkan buat macam tu punya.

Hakikatnya, Si Kit Siang ni awal - awal lagi dah didoktrinkan oleh puak - puak Yahudi agar menolak Islam secara Total. Tu sebab dia memusuhi Islam sejak sekian lama.

Kalau dulu, sampai tegang - tegang urat tengkuk dia memaki hamun PAS kerana beria - ia benar nak menegakkan Negara Islam dalam sidang Parlimen.

Malah, dia siap kutuk lagi kesatuan Negara - Negara Islam OIC kerana mengiktiraf Malaysia sebagai salah sebuah Negara Islam yang maju di Asia Tenggara.

Tapi, semua itu sanggup dia lupakan buat sementara waktu. Dia bukan lupakan terus agenda memusuhi Islam tu. Tapi, dia buat sebab dia dah semakin terdesak.

Jadi, mahu atau tidak, dia terpaksa jugak 'masuk Islam' kalau nak bertanding dalam Pilihan Raya Umum akan datang sekiranya parti dia digantung oleh RoS.

Namun, macam yang SH cakap, dia bukan nak masuk Islam betul Sebaliknya dia hanya akan menggunakan lambang PAS untuk bertanding.

Si Ostazah Pening tu jugak pernah kata yang dia masuk PAS sebab dia terasa yang selama ini dia tak cukup Islam. Masuk PAS baru Islam. Jadi sama la macam Si Kit Siang ni.

Soalnya, kenapa dia nak gunakan PAS sedangkan dia boleh sebut PKR atau PSM dan lain - lain parti yang bersekutu dengan puak - puak Pakatan tu?

Adakah dia rasa diri dia jauh lebih tinggi untuk menggunakan nama PKR dan memilih untuk mengutuk serta memperkecilkan PAS secara umum?

Tidak. Ini semua taktik Gampang Si Kit Siang sebenarnya untuk menarik sokongan dari kalangan orang Melayu je. Dia nak orang Melayu melupakan kebiaDAPan DAPigs.

Semua orang masih ingat bagaimana DAPigs menghina Islam dengan mendesak Kerajaan membenarkan penggunaan kalimah Allah dalam kitab Bible versi Bahasa Melayu.

Dia cuba untuk mengelirukan rakyat dengan menyatakan bahawa dia sanggup bertanding dibawah panji - panji Parti Angguk Saja bagi tujuan mengaburi mata mereka.

Kesimpulannya, tindakan Si Kit Siang ni bukan la untuk membantu memartabatkan Islam di Malaysia. Tetapi, sebaliknya Si Kit Siang tu hanya nak mempergunakan PAS untuk dia terus kekal berkuasa. Semuanya demi kepentingan diri, bukan untuk rakyat pun!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping