Selasa, Mac 12, 2013



Nampak gayanya, kemelut dan campur tangan dari pihak Pembangkang berkaitan dengan isu di Lahad Datu semakin jelas kelihatan.

Terkini, Wikileaks.org mendedahkan mengenai penglibatan secara lansung Nur Miasuari, satu - satunya 'kawan baik' Si Ketua Penipu tu dengan insiden tersebut.

Dalam laporan tersebut mendedahkan bahawa Nur Misuari, pemimpin MNLF masih lagi menyimpan harapan untuk merampas kembali Sabah dari Kerajaan Malaysia.


Selain itu, laporan Wikileaks juga turut menyatakan bahawa Misuari  ada dendam tersirat terhadap Kerajaan yang menyerahkan dia kepada Kerajaan Filipina pada tahun 2002.

Misuari juga dikatakan pernah memberi komen mengenai jangka waktu 'Pencerobohan Sabah' oleh pihak MNLF seperti yang dinyatakan dibawah:


Nah! Bukti apa lagi yang kita perlukan bagi menjelaskan perkara ini kepada rakyat Malaysia? Takkan la kita nak eja satu persatu pulak.

Memang jelas 'kawan baik' Si Ketua Penipu tu menjadi dalang disebalik pencerobohan di Lahad Datu sehingga mengakibatkan kematian anggota keselamatan Negara kita.

Pun masih lagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak salahkan orang lain? Pun diorang masih nak kata yang semua ini konspirasi UMNO?

Sudah la!!! Kot kalau dah kantoi tu, kantoi la jugak. Benda dah terbogel, tutup dengan daun pisang pun tak guna jugak. Sekarang orang dah nampak cacat cela diorang. Nak sorok lagi menda kejadahnya!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping