Rabu, Mac 27, 2013


Hah! Dah begitu pulak jadinya ye? Tak sangka betul. Dalam diam - diam, puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang suka 'tikam belakang' sesama sendiri.

Ekoran dari kenyataan media Si Ciputdin tu semalam, (Klik Sini), ada yang kata bahawa ianya hanya konspirasi Si Ciputdin untuk menjatuhkan Nurul Izzah. Betul ke?

Kemungkin tu memang ada dan ianya tidak dinafikan. Memang selama hari ni pun dalam Parti Kencing Rakyat tu berlaku konflik dalaman yang semua orang dah tau.

Sebelum ini pun ada orang yang mendesak agar Presiden PKR meletakkan jawatan kerana didakwa tidak mempunyai kredibiliti untuk terus berkuasa.

Demikian juga dengan kedudukan Si Nurul Izzah sebagai Naib Presiden turut menjadi persoalan apabila dia kerap kali didakwa tidak menyumbang kepada parti.

Malah, kemungkinan wujud konspirasi diantara Si Ciputdin untuk menjatuhkan Nurul Izzah bukan baru. Tapi dah berlaku sebelum ini lagi.

Kalau kita ingat, sewaktu pemilihan barisan kepimpinan PKR, ramai yang membuat bantahan secara terang - terangan terhadap keputusan tersebut.

Mereka mempersoalkan mengenai keputusan yang mengakibatkan Si Zaid Al - Araki kalah teruk menentang Si Assmin untuk jawatan Timbalan Presiden.

Semua orang tahu bahawa Si Zaid tu merupakan proksi kepada Si Nurul Izzah serta Kak Wan Omega untuk menentang penguasaan Assmin ke atas PKR.

Tetapi, dalam pemilihan tersebut, ada pihak yang mendakwa Si Assmin tu main kotor sehingga menyebabkan Si Zaid Al-Araki tu tewas dan meninggalkan parti.

Perkara ini memang cukup jelas dilihat sebab ramai jugak ahli - ahli PKR yang tampil dan membuat laporan serta aduan terhadap perkara tersebut.

Malangnya, sampai hari ini masih tidak ada sebarang tindakan yang diambil oleh Si Ciputdin yang juga merupakan Setiausaha Agung Parti Kencing Rakyat tu.

Persoalannya sekarang, kenapa Si Ciputdin tu tak ambik tindakan? Kenapa sampai hari ini Si Ciputdin tu masih lagi mengunci mulut?

Jadi, memang satu perkara yang tidak menghairankan sekiranya Si Ciputdin tu tetiba tampil dan mendedahkan bahawa video 'aksi panas' Si Nurul Izzah tu memang wujud. 

Mungkin pendedahan tu dibuat untuk nak mencemarkan imej anak kesayangan Si Ketua Penipu tu. Maklum la. Dah nama pun Parti Kencing Rakyat. Kalau rakyat pun dia boleh kencing, apatah lagi sesama diorang sendiri. Lagi la mudah bagi diorang. Tak gitu?
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping