Rabu, Mac 27, 2013


Hah! Dah menjadi satu persoalan hebat berkaitan dengan kedudukan sebenar Si Ketua Penipu tu sekarang ni. Ramai yang tertanya - tanya, ye ke dia ada kat Sabah?

Kalau diikutkan dari mulut - mulut puak - puak Pencacai Pakatan tu, sekarang ni Si Ketua Penipu tu ada di Sabah untuk sesi berkempen disana.

Soalnya sekarang, kenapa tak de pulak sebarang liputan mengenainya? Kenapa tak de disiarkan gambar - gambar Si Ketua Penipu tu sedang berkempen?

Tak macam selalu dibuat oleh mereka sebelum ini. Bila setiap kali Si Ketua Penipu tu turun ke pentas ceramah, dah pasti ada macai - macai yang akan upload gambar.

Jadi, adakah benar Si Ketua Penipu tu sekarang ni ada di Sabah sehingga dia tak mampu untuk menghadiri sesi pendengaran kes saman dimahkamah?

Atau, adakah dia berada ditempat lain? Adakah dia sekarang ni berada di luar Negara seperti mana yang didedahkan oleh Raja Petra suatu ketika dulu?
 
On 16th July 2012, Opposition Leader Anwar Ibrahim flew to Jakarta to meet Nur Misuari -- who is very close to Anwar since the days when Anwar was in the government -- and the military commanders of the MNLF. 
The meeting was held in the Crowne Plaza Jakarta hotel and was arranged by an Indonesian Member of Parliament -- another close friend of Anwar -- at the behest of Anwar. A second meeting was held in Manila on 4th August 2012 to finalise and seal the agreement.
Nah!!! Disebabkan pendedahan yang dibuat oleh Si Raja Petra tu la yang menyebabkan rakyat tertanya - tanya mengenai kedudukan dia sekarang ni.

Mana la tau kot - kot diorang cakap je dia ada kat Sabah sedangkan sekarang ni dia tengah gelak ketawa dengan Si Nur Misuari tu kat tempat lain. Siapa tau ye tak?

Nak pulak nama dia dengan Nur Misuari tu masih lagi disebut - sebut sebagai dalang pencerobohan di Lahad Datu. Lagi la membuatkan orang nak tau.

Jika dakwaan yang dibuat oleh Si Raja Petra ni tidak benar sama sekali, maka adalah wajar bagi Si Ketua Penipu tu untuk mengambil tindakan. 

Maklum la, sekarang ni dah makin ramai yang panggil Si Ketua Penipu tu dengan gelaran 'Mat Saman'. Jadi, dia nak tunggu apa lagi? Saman la Si Raja Petra tu kalau dia berani!!! Setakat berani saman ikan bilis je, apa barang brader!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Weekend lalu dia memang kat KK. Attend function di Tuaran. Khbarnya rancang nak ke LD tapi akhirnya kecut bila dapat tahu peminatnya di LD sedang menunggu..hehehehe. Monday lalu dia fly back to KL. Satu flight with my sources.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping