Ahad, Mac 24, 2013

Hampir 20ribu orang masyarakat Cina Kuantan yang hadir memenuhi Stadium Darul Makmur
Hah!!! Kalau SH cakap banyak pun tak guna lah. Tulis panjang - panjang pun tak payah. Biar gambar dibawah ni sahaja menjadi kata - kata.

Hebat tak hebat la sambutan yang Datuk Seri Najib dapat kat Pahang. Dalam masa dua jam, beliau boleh hadiri 2 program yang berasingan.

Pertama, program jamuan makan malam bagi mengumpul dana tabung Sekolah Menengah Chong Hwa yang dok sibuk puak - puak Dong Zhong mintak dulu.

Jackie Chan pun datang sokong Kerajaan BN
Sekarang Kerajaan Malaysia dah lulus. Apa lagi yang puak - puak Dong Zhong tu nak tuntut? Nak kata diorang yang perjuangkan semua ni? Pigidah!!!

Sedar diri sikit. Kalau setakat nak bergantung harap pada puak - puak DAPigs tu, sampai ke sudah la diorang tak dapat apa - apa. Kerajaan Barisan Nasional jugak tunaikan janji.


Lepas tu, YAB Perdana Menteri hadir pulak ke program Jelajah Janji DiTepati (JJDT) di Padang MPK 2. Sebelah stadium je. Kira dekat la dengan program tadi.

Kehadirannya, mak ai!!! Ramai Gila biar pun JJDT kali ni dibuat diwaktu malam. Punya ramai orang datang nak tengok muka PM. Hebat beb.


Dianggarkan seramai 50 ribu orang hadir dan mendengar amanat yang telah disampaikan YAB Perdana Menteri Malaysia bagi siri terakhir Jelajah Janji DiTepati ini.

Jadi, jangan la puak - puak Pakatan Haramjadah tu sibuk pulak nak kata yang program malam semalam tu hambar dan tak dapat sambutan. Kalau ada yang kata macam tu, siap - siap je la nak dimalukan. Kalau dedah semua, tak syok la pulak!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping