Selasa, Mac 12, 2013

Kalau sebelum ini, isu kematian anggota keselamatan di Lahad Datu telah dituduh sebagai satu sandiwara UMNO oleh puak - puak Pakatan Pembangkang.

Pengorbanan anggota keselamatan tersebut dianggap sebagai satu mainan Politik dan dijadikan satu lawak jenaka bagi puak - puak Haramjadah tu.

Jelas, tindakan yang tidak bertanggungjawab itu memang sudah menjadi kebiasaan kepada mereka. Apa saja yang menyentuh sensitiviti rakyat, itu yang diperlekehkan.

Sekarang, diorang tampil pulak dengan cerita dongeng kononnya Si Saiful Bukhari tu hanya dipergunakan oleh orang tertentu untuk menjatuhkan Si Ketua Penipu.

Memang tak dinafikan, Si Saiful tu memang telah dipergunakan. Tapi dia dipergunakan oleh Si Ketua Penipu tu sendiri. Bukannya orang lain.

Yang kena 'tala' bontot Si Saiful. Yang kena liwat, Si Saiful jugak. Perkara tersebut tidak dinafikan oleh Bapak Si Saiful dalam kenyataan media.

Malah, Ketua Peguambela Si Ketua Penipu tu pun mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu telah meliwat Saiful. Cuma, kata Si Karpal Whilchar tu, liwat tu berlaku 'Suka sama Suka'.

Penyataan itu adalah benar dan ianya tidak dapat nak dinafikan lagi. Jadi, memang cukup jelas bahawa Si Ketua Penipu tu memang seorang Kaki Pungkoq macam kata Mat Syabun.

Sekarang, demi mencari Kebenaran dan Keadilan, berani atau tidak Bapak Si Saiful tu angkat sumpah dan mengakui bahawa anaknya tidak diliwat oleh Si Ketua Penipu tu?

Berani atau tidak dia nak bersumpah didalam mahkamah dan mengakui bahawa semua ini hanya sandiwara semata - mata? Kalau tak berani, baik tak payah!!! Pak Lan tu perlu tau. Rakyat tak nak ber-Perdana Menteri-kan seorang Peliwat!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Rakyat tak bodo macam anjing2 DAP @ pecacai pr, balasan dari Allah akan sampai untuk penggadai kalimah Allah, bantuan dana yahudi banyak gunakan untuk menghapuskan hak dan bangsa melayu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping