Rabu, Mac 13, 2013


Haduh!!! Kesian betul tengok puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Tahap mentaliti diorang ni memang mengalahkan budak sekolah tadika.

Nak kata lekeh, rasanya blog SH ni pun tak de la lekeh mana. Sekurang - kurangnya, SH tau jugak sedikit sebanyak mengenai perundangan Negara.

Ini tidak. Main tulis ikut sedap Kepala Lutut diorang je. Tak de lansung nak mengkaji sebelum diorang nak tulis satu - satu artikel.

Buat penat je mamat ni berjaga sampai pukul 5 pagi hanya semata - mata untuk menulis sampah macam ni. Taraf macam ni, tak berbaloi nak berjaga sampai subuh.


Kalau setakat nak ambik logik macam ni, tak payah jadi blogger la. Buat malu je kat puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Benda mudah macam tu pun dia tak tau ke?

Memang la kalau diikutkan tarikh pembuangan Undi bagi PRU ke 12 hari tu pada 8 Mac 2008. Tapi orang tak ambik tarikh 8 Mac tu.

Yang diambil kira ialah tarikh angkat sumpah semua Ahli Parlimen dan juga ADUN bagi Kerajaan Negeri. Kalau diikutkan, tarikh tersebut jatuh pada 24 April 2013.

Maknanya, Kerajaan yang ada sekarang ni masih sah dan Parlimen tidak boleh lagi dibubarkan secara automatik. Itu pun dia tak paham jugak ke?

Kalau Parlimen bubar secara automatik sekali pun, Kabinet masih lagi ada 60 hari untuk mentadbir Negara. Bermakna, Perdana Menteri dan Menteri Kabinet semua masih ada kuasa. Kalau itu pun dia tak paham, tak payah jadi blogger la woi!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. kahkahkah...memang bengong puak-puak haram jadah penjilat jubo pembangkang ni. bodoh nak mampossss...

    bagitau yg dia tulis jam 5 pagi, kononnya artikel bagus lah...macam haram jadah kahkahkahkah...

    BalasPadam
  2. SH,
    aku rasa dia baca perlembagaan Amerika kot? hehehe....

    Kalau selepas 60 hari pun keputusan pilihanraya tidak dapat dimuktamadkan kerana sebab-sebab tertentu, DYMM Yang Di Pertuan Agung masih boleh melanjutkan tempoh khidmat menteri kabinet kerana selepas Parlimen dibubar/terbubar, kuasa eksekutif akan diserahkan kepada Paduka Tuanku.

    BalasPadam
  3. ada org baca ker artikel mangkuk tu?.. kalau baca, ada org percaya ker?.. nak kesian, puak2 ni mmg x boleh kesian.. mmg mangkuk ayun betul..

    BalasPadam
  4. cakap je pd PM amneo yg penakut tu..mengadap Agong minta pilihanraya diharamkan supaya senang puak2 lahanat tu rembat semua khazanah negara..pecacai2 tahap bangsat dapat kuah pun sembang mcm dpt projek juta2...mati hidup semula pun jgn harap la melayu akan maju dgn parti korap. dimana ameno kuat disitulah banyaknya melayu merempat....bodo mcm lembu

    BalasPadam
  5. Mamat tu bru lpas kna jubor dgn nuar gay..tu yg tulis artikel mrapu kul 5pg.. cer tnya jijah omega nuar gay blek uma kul bpe..msti jijah omega tkedu nk jwb..

    BalasPadam
  6. Piliharaya pun UMGOK nak tunda.Takanla takut Najib jadi PM1P. Perdana Menteri 1 Penggal

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping