Jumaat, April 26, 2013


Selain dari mengharapkan simpati dari rakyat, apa lagi yang mampu nak ditawarkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni? Jawapannya, caci cerca terhadap orang lain.

Itu je yang boleh dijadikan modal mereka untuk berkempen kepada rakyat. Diorang akan jaja cerita - cerita yang mampu membuatkan rakyat marah.

Mengkala nak mengharapkan diorang menabur budi dan berjanji akan menjaga Kebajikan Rakyat, jangan harap la!!! Kucing dah bertanduk pun diorang takkan buat.

Sebab apa? Sebab itu bukan agenda diorang. Agenda puak - puak Pakatan Haramjadah ni hanya nak menjatuhkan orang lain dengan apa cara sekali pun.

Maka diorang bergantung harap la dengan cerita - cerita mengarut semata - mata untuk menaikkan kemarahan orang. Diorang hasut rakyat supaya membenci orang lain.

Dan yang paling memalukan, ianya kini menjadi budaya bagi pemimpin - pemimpin pelapis PAS seperti anak Si Nik Aziz ni. Dia pun sama jugak macam bapak dia.

Kalau bapak dia dulu, cukup tebal dengan sikap suka berdendam dengan orang lain. Ilmu itu jugak yang diperturunkan kepada anak dia Si Nik Abduh ni.

Waima orang lain tabur budi, menjaga kebajikan rakyat dan sering menghulurukan bantuan, itu semua tak penting bagi diorang. Yang penting bagi diorang, dendam perlu dibalas.

Pun masih lagi kita nak harapkan orang macam ini menjadi pemimpin dimasa akan datang? Orang macam ini yang nak dijadikan idola kepada anak - anak kita kelak? 

Tak payah la!!! Buang masa je. Nama je nak memperjuangkan Islam. Tapi jati diorang masing - masing, macam sial!!! Tak de lansung yang melambangkan Islam. Setakat cakap je boleh blah!!!
PASIR MAS, 26 April — Nik Abduh Nik Aziz berharap pengundi Pasir Mas masih lagi mengingati Presiden Perkasa yang berubah parti pada pilihan raya lalu dan membiarkan kemarahan mereka menentukan pilihan pada kali ini.

Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS itu turut berharap mesej itu akan membantunya mengetengahkan dirinya selain daripada dikenali sebagai anak kepada Mursyidul Am, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang lebih dikenali sebagai “Tok Guru”.

“Saya rasa Pasir Mas dia punya mood pengundi berbeza berbanding kawasan parlimen lain di Kelantan.

“Kebanyakannya, pengundi PAS terutamanaya, begitu bersemangat untuk rampas balik parlimen Pasir Mas,” kata Nik Abduh ketika sesi bertemu penduduk di sini semalam.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping