Isnin, April 29, 2013


Jangan heran sangat dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni beb. Diorang ni memang jenis takut dengan apa yang diorang sendiri cakap.

Sebagai contoh, Kebebasan Media. Selama hari ini diorang kecam kata Kerajaan zalim dan selalu menghalang Kebebasan Media. 

Diorang tuntut agar pihak media diberi kebebasan mutlak sedangkan mereka sendiri tau perkara itu tidak akan mampu untuk dilakukan.

Sekarang ianya sudah terbukti apabila mereka sendiri menjadi 'Pelacur Kebebasan Media'. Dan mangsa mereka yang terbaru ialah Azhar Sulaiman.

Apa la yang Si Azhar tu buat sampai pekak telinga diorang dan memaksa diorang membuat 'Report' terhadap akaun Facebook milik beliau.

Itulah bezanya diantara puak - puak Pakatan Haramjadah ni dengan Cybertrooper BN. Kalau nak berdebat, biar la secara gentlemen. Kot rasa dah tak de point nak jawab, mengaku kalah je la!!! Jangan la buat cara BACUL!!!
Azhar Sulaiman tidak masuk kategori artis yang suka bikin kontroversi. Dia dikira antara artis yang ada stail. Penampilannya corporate look. Selain artis,Azhar juga mempunyai profesion tetap sebagai seorang arkitek.

Kalau tak silap...sebelum ini tak pernah dengar pun kisah dia enter frame cakap pasal politik.

Namun tiba-tiba menjelang pilihanraya umum ke 13,Azhar sudah bikin gegar dan panas hingga buat puak pembangkang jadi tidak senang duduk.

Berbanding dengan ramai artis lain yang diketahui turut menyokong Barisan Nasional, nampaknya dia mengambil pendekatan yang agak sempoi.

Dia bergerak secara solo untuk menghentam apa yang dilihatnya tidak betul dalam pakatan pembangkang. Senjatanya ialah menerusi alam siber yakni laman facebooknya, twitter dan youtube.

Paling sensasi dia secara terbuka kata yakin video yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Datuk Mustapha Ali adalah benar.

Dalam satu rakaman pandangannya menerusi youtube Azhar berkata dia dan kawan-kawan dalam industri penerbitan filem sendiri pelik bagaimana  mereka terror betul boleh kata boleh kata video itu fitnah dan video itu boleh dibuat.

Menurutnya malah kalangan artis dan kakitangan penerbitan filem yang sokong pembangkang pun kata ia mustahil boleh buat video begitu.

"Kalau ia boleh dibuat kenapa tidak buktikan kepada kami ia boleh dibuat,"katanya. 
Pagi Ahad (semalam)  laman facebooknya tiba-tiba hancur kena hack.

"Suara saya buat semua orang bersuara. Pembangkang takut saya hasut ramai orang tentang mereka. Sekurang-kurangnya saya dapat perhatian dari orang atas dalam politik," kata Azhar kepada Agendadaily.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. ya la... sebab dia dah rasa bahang
    susah nak cari makan bila pakatan ambil alih
    tu je
    ni bukan muka pembela agama, bangsa dan tanah air
    jangan mudah terpengaruh dengan org yg macam ni
    dia bukan pejuang
    tapi petualang

    BalasPadam
  2. Siapa petualang? Bukan ke pemimpin yg gila lubang kunyit tu petualangnya?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping