Isnin, April 29, 2013

Ini macam punya cerita, Nik Aziz pun malu nak baca!!!
Halahai!!! Memalukan beb!!! Kalau macam ni, Si Nik Aziz tu pun boleh pengsan dibuatnya. Buat rugi je dia ambik orang macam tu jadi calon Parti Angguk Saja.

Dari khabar seorang sahabat SH, cerita ni benar - benar berlaku dan SMS tu memang ditunjukkan kepada dia sebelum ini.

"Calon tu sebelum ni memang selalu mintak bantuan dari calon BN tu. Tapi diorang bukan la bertanding ditempat yang sama.

"Sebelum ni, calon PAS tu pernah jadi ADUN dikawasan tersebut. Bila ditanya duit tu untuk apa, dia jawab selamba je. Untuk berkempen katanya," jelas sahabat SH tadi.

Pulak dah!!! Takkan la nak berkempen untuk diri sendiri pun terpaksa mintak duit dari calon parti lawan sendiri? Tak masuk akal betul.

Alasan yang diberikan oleh calon PAS tu, kononnya dia nak membantu orang susah. Sebab tu dia nak mintak duit tu daripada diorang.

Alamak ai!!! Takkan la nak bantu orang susah pun dia nak kena pinjam duit dari orang lain? Yang lebih tak logiknya, kenapa pulak dia nak mintak dengan calon BN?

Pergi la mintak dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Mintak la duit dengan Si Ketua Penipu tu. Harta dia pun berlambak - lambak.

Kalau rasa diri tu tak mampu dari segi kewangan untuk membantu rakyat, buat apa dia nak jadi calon? Setakat mengabihkan masa je buat apa.

Korang bayangkan. Kalau hari ni dia tak de duit untuk membantu rakyat, macam mana pulak selepas dia dah jadi calon nanti?

Dari mana pulak dia nak dapat duit untuk membantu rakyat? Takkan pulak duit tu boleh turun dari langit!!! Lepas jadi calon, tetiba pulak ada duit? Dah jadi isu rasuah pulak.

Jadi, adalah lebih baik bagi pihak berkenaan supaya tak payah mengabihkan masa pikir panjang - panjang. Calon PAS yang macam ni tak payah nak dijadikan sebagai wakil rakyat. Sebab dia sendiri pun tak mampu nak membantu rakyat!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping