Isnin, April 15, 2013


Tak de audit, tak de sapa tau berapa banyak yang telah disumbangkan. Kononnya nak buat tabung untuk perajurit Lahad Datu. Sekali akaun nama Parti. Macam mana tu?

Ini yang orang kata ambik kesempatan dalam kesempitan. Dalam keadaan tragedi yang menimpa perajurit - perajurit kita, masih lagi puak - puak PAS tu nak ambik kesempatan.

Ini ke caranya diorang nak jaga Kebajikan Rakyat? Ini ke model 'Negara Berkebajikan' yang dilaung - laungkan bagi mengganti Negara Isle sampai sanggup gugurkan Hudud? Nanti tabung ke mana, duit lesap macam angin!!!

Tajuk kutipan derma tu betul..... Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu. Kaedah sumbangan tu pun betul ...... masukkan ke dalam akaun di Maybank. Tapi bab nama akaun tu yang pelik sikit .......
 
Akaun Parti Islam SeMalaysia. Tak tau la kut dalam akaun PAS tu ada bilik-bilik simpan duit tu kut. Hehehehehe ..............
 
Duit tu bukan sumbangan untuk Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu tapi untuk 'perajurit2' PAS yang nak tanding dalam PRU13 nanti.

Kalau duit2 orang sumbang untuk Lahad Datu tu masuk dalam akaun PAS macam mana nak tau kalau dah bercampur aduk dengan duit PAS. Last2 lesap macam duit tabung anak yatim Memali.

Cuba tengok Media Prima buat macam mana ..... Tajuk : Tabung Wira Lahad Datu dan nama akaun pun Tabung Wira Lahad Datu. Jadi duit tu tak campur dengan mana-mana duit yang lain.

PAS ambil kesempatan dari titisan darah wira negara yang mempertahankan kedaulatan negara ..........
 
Ps: Kata sahabat SH, Kalau Bulih Ko Dio, Halal Belako Semuo... Tapi Hok Orghe Laing, Haram Sokmo!!! 
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. VIDEO SEKS MUSTAFA ALI: JANGAN LUPA, KAMI YANG PERTAMA DEDAHKAN


    SUKACITA dimaklumkan, Suarapakatanrakyat.com adalah laman web pertama yang membuat laporan akan kewujudan video seks membabitkan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali, Mei tahun lepas.

    Artikel tersebut boleh dirujuk DI SINI

    Kami telah beri amaran yang cukup lama, hampir setahun kepada pemimpin PAS untuk mengambil tindakan yang sewajarnya ke atas kumpulan tertentu dalam PAS yang menerbitkan video ini, tapi tidak dipedulikan. Maklum sahajalah, website kecil, tidak ada nama dan tidak terkenal pula.

    Tapi sekarang bila video itu tersebar, apa kata PAS?

    Kami ingin sekali lagi mengingatkan PAS supaya mengambil tindakan segera kepada kumpulan pro Kamarudin Jaafar yang menerbitkan video tersebut, yang mana kami dimaklumkan, identiti masing-masing diketahui pimpinan tertinggi PAS.

    Kami tidak mengatakan Kamarudin Jaafar terlibat, kami katakan kumpulan yang pro kepadanya.

    Kumpulan ini bahaya, kerana mereka bukan sahaja mempunyai video seks membabitkan Mustafa Ali, bahkan pemimpin-pemimpin lain PAS yang ada kecenderungan seksual yang tidak boleh dikawal ini.

    Apa sekalipun, PAS tahu tentang kewujudan video ini tapi tidak mahu mengambil apa-apa tindakan, baik kepada Mustafa Ali, mahupun kepada kumpulan yang berusaha keras membuatnya.

    Inilah yang suarapakatanrakyat.com kesalkan sangat. Kegagalan PAS bertindak dengan lebih awal, telah menyebabkan imej Pakatan Rakyat teruk tercemar

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping