Sabtu, April 13, 2013

Aksi Pok Mus Tengah Tebar Roti Canai? Kah! Kah! Kah!!!
Pergh!!! Gila la! Tak disangka - sangka. Hebat jugak rupanya Pak Mus ni. Walaupun muka dia nampak je dia bodoh semacam, tapi juga pandai rupanya.

Kira pandai sikit la dari Si Mahfuz Bean tu ye tak. Boleh jugak la Pak Mus ni berbahasa Inggeris dengan pihak wartawan. Tak la macam Mahfuz Bean tu. Mengeja pun tak reti.

Dalam kenyataan media semalam, Pak Mus enggan mengulas mengenai isu yang kini sedang hangat dijadikan bahan lawak dikalangan rakyat.

Baik dari kalangan Pakatan mahu pun golongan atas pagar, semuanya pakat gelak je tengok aksi Pak Mus 'menebar roti canai' dengan awek muda tu atas katil. Hehehe...

Jadi, dengan keadaan keterpaksaan, Pak Mus kena jugak keluarkan kenyataan media biar pun pendek. Cuma, bila di 'provoke' dek wartawan, keluar la loghat orang putih dia.
DUNGUN - Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali malam ini menafikan dakwaan pembabitan beliau dalam video seks yang kini tersebar luas dalam laman-laman blog. 
Katanya, beliau menyerahkan kepada para peguamnya berhubung pendedahan dan pembikinan video seks itu untuk tindakan lanjut. 
Mustafa ditemui selepas berucap sempena majlis perasmian Markas Pemuda Pas Cawangan DUN Paka dekat sini malam tadi. 
"Sudah-sudahlah saya dah bagi tahu, saya tak nak cakap apa-apa. Saya dah serah kepada peguam, itu saja. 
"Not worth commenting (tidak berbaloi saya komen)," katanya lalu masuk ke dalam kenderaan sebelum beredar.
Fuh! 'Not Worth Commenting' kata Pak Mus. Alo Pak Mus, ini yang nak suruh komen ni pasal maruah diri sendiri tau. Apa yang tak berbaloinya?

Suka sangat ke dia bila maruah dia dijadikan bahan gelak ketawa orang lain? Tak berbaloi ke kalau diberi peluang untuk mempertahankan maruah diri sendiri?

Itu lah. Orang tua - tua dah pesan. Hidup ni jangan suka sangat cari salah orang lain. Sekarang bila dah kena batang hidung sendiri, baru terasa 'Tak Berbaloi' nak bagi komen. Tau pulak dia tak terjawab!!! Baru La Padan Muka Dia!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping