Sabtu, April 13, 2013


Hahaha!!! Mengarut sakan dah puak - puak Parti Angguk Saja ni. Tuan punya badan pun tak banyak bunyik, orang lain pulak yang jadi tukang jawab.

Semuanya dah panas punggung belaka beb. Dah tak boleh nak duduk diam dah. Terpaksa jugak la 'cover line' untuk member - member. 

Tapi, dalam ramai - ramai tu, Si Mahfuz Bean ni boleh jadi tukang jawab. Huk aloh!!! Dah tak de orang yang lebih bernas ke nak dijadikan tukang jawab ni?

Kata Mahfuz, video seumpama itu mampu dilakukan kepada sesiapa sahaja. Malah, tak mustahil kalau orang lain pun akan turut menjadi mangsa.
SHAH ALAM: Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar hari ini menolak penglibatan Datuk Mustafa Ali dengan sebuah video yang memaparkan seorang lelaki mirip Setiausaha Agung PAS itu bersama seorang wanita yang tidak dikenali, sedang melakukan hubungan seks.



Sebaliknya Mahfuz seperti yang dijangka menuding jari kepada Umno Barisan Nasional (BN) dan menganggap pendedahan itu sebagai fitnah kepada PAS.

"Iya, ini dibelakangnya adalah Umno Barisan Nasional. Tak ada (Mustafa Ali), ini semua cerita rekaan. Orang boleh buat macam-macam orang boleh buat sekarang ni.

"(Macam mana) Umno BN boleh buat kepada Anwar Ibrahim (Ketua Pembangkang), begitu juga dia boleh buat kepada semua orang," kata Mahfuz ketika dihubungi Antarapos.
Wah!!! Macam dia ada video yang sama je. Kalau tidak, kenapa pulak dia cakap macam tu? Ada lagi ke video lain yang akan disebarkan oleh PKR?

Yang herannya, kenapa Si Bang Mat tu tak nak pulak bersuara? Kalau dilihat dari satu sudut, Bang Mat pernah jugak dihadapkan dengan tuduhan yang hampir serupa.

Yang berbezanya, Bang Mat tak de video. Cuma yang ada pengakuan terbuka oleh bekas suami kepada isterinya sekarang dan rakaman suara 'panas' je.

Jadi, dalam hal ni, Bang Mat perlu jugak tampil ke hadapan dan cuba meleraikan isu yang sedang hangat diperkatakan sekarang ni. Maklum la. Kes Bang Mat kita semua pun tau siapa dalangnya. Dan kali ni, tak pelik kalau 'orang tu' jugak yang punya angkara!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Megapa tak ada video Hj Hadi dan Nik Aziz?

    BalasPadam
  2. mahfuz ni tak takut ke dengan dosa fitnah?

    BalasPadam
  3. Kalau UMNO pandai buat video.. Kenapa tak buat video Lim Kit Siang, Guan Eng, Hj Hadi atau Nik Aziz? Lagi mantap bro..

    BalasPadam
  4. ini video ada suara lagi..sebenarnya mahpuz dah tengok ke blom..? satu dunia ni percaya ni pakmus.. pakmus pun kata tu mmg dia.. kalau nak nafipun man man laa..dalam hati mahpuz kata betul tu pakmus..cian pakmus..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping