Selasa, April 30, 2013


Woi Izzah!!! Tak payah la nak buat - buat pelik pulak bila bercerita pasal dakwat kekal ni. Orang dah bagitau awal dah. Yang dia tak nak dengar kenapa?

Nampak sangat la Si Nurul Izzah dan puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya saja nak menimbulkan masalah dalam isu penggunaan dakwat kekal.

Siapa yang nak sangat guna dakwat kekal ni kalau bukan diorang sendiri? Bukan ke ianya termaktub dalam tuntutan yang diorang buat melalui BERSHIT?

Nah!!! Sekarang diorang pulak nak pertikaikan tuntutan yang diorang buat? Diorang nak kata yang tuntutan diorang tu sendiri tak boleh dipercayai?

Sekarang semuanya sudah jelas. Sedangkan tuntutan diorang sendiri pun boleh diorang jadikan pertikaian, inikan pulak janji - janji yang diorang buat dalam manifesto.

Bila tiba waktunya nanti, dah tentu - tentu diorang akan buat benda yang sama. Bila rakyat buat tuntutan terhadap manifesto diorang, macam - macam alasan akan keluar.

Bila rakyat tanya, kenapa tol belum dihapuskan? Diorang akan cakap konsesi baru yang dilantik oleh mereka ni akan memberi keuntungan kepada rakyat. 

Kenapa minyak tak turun harga? Diorang akan kata, minyak dah turun harga sebanyak sepuluh sen (RM 0.10), tapi subsidi kita tak bagi. Sebab tu harga dia kekal.

Kenapa harga kereta masih belum diturunkan? Diorang akan suruh rakyat beli kereta Malaysia, sebab itu je harga yang diorang boleh kawal.

Korang tak percaya? Tunggu je la nanti. Sebelum ni pun diorang dah bagi macam - macam alasan untuk mengelakkan diri dari menunaikan janji mereka.

Dasar manusia yang tak boleh berpegang kepada apa yang dia cakap. Hari ni dia tuntut A, esok dia boleh tentang apa yang dia tuntut tanpa sebarang rasa malu pada diri sendiri.

Jadi, kesimpulannya, tak payah la kita nak heran sangat dengan Si Nurul Izzah tu bila dia TIBA - TIBA tampil dan buat dakwaan pasal isu dakwat kekal ni. 

Semuanya diorang dah susun lebih awal melalui sebuah perancangan yang cukup rapi. Tinggal menunggu masa je untuk dilaksanakan. Maklum la. Puak - puak Pakatan ni kalau tak menipu memang tak sah!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. salah sorang ahli parlimen malaysia yang BODOH...sapa lagi kalau bukan nurul izzah anwar

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1000 markah...... caya lah bro

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping