Sabtu, April 13, 2013


Itu yang menghairankan kita rakyat jelata diseluruh Negara hari ini. Peel seperti ini seperti sudah menjadi kebiasaan bagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Kalau nak bagi komen pada pihak wartawan demi untuk menjaga maruah diri sendiri, diorang tak nak buat. Kononnya dah tak ada apa yang dia nak komen.

Tapi bila dia panjat je pentas ceramah, benda pertama sekali dia buat ialah memberi komen mengenai isu yang sedang berbangkit. Tak ke pelik namanya tu?

Apa tujuannya dia buat macam tu selain dari nak meraih simpati dari kalangan rakyat terhadap diri dia. Jadi, tak mustahil kalau kita kata ini semua konspirasi diorang sendiri.

Diorang tau yang diorang tak mampu nak dapat sokongan atas janji yang telah diorang buat. Jadi, hanya ini sahaja caranya diorang boleh buat.

Itu yang berlaku sekarang ni. Hakikatnya, benda seumpama itu pernah berlaku dulu sewaktu Si Mat Syabun tu terima dakwaan khalwat tak lama dulu.

Bila dia dihadapkan tuduhan tersebut dimahkamah, benda pertama sekali yang dia buat ialah 'Road Show' untuk memburuk - burukkan UMNO.

Kan pelik tu? Kenapa dia nak salahkan UMNO sedangkan yang buat tuduhan tersebut ialah bekas suami kepada isteri dia sekarang ni? Kenapa dia tak tuduh bekas suami tu pulak?

Inilah masalahnya dengan pemimpin Pakatan Haramjadah tu. Diorang ni jenis yang tak mampu nak mengakui kesalahan sendiri dan menerima khifarah.

Walhal, semua yang berlaku adalah kesilapan dan kelemahan diri mereka sendiri. Bukannya salah orang lain. Tapi, bila dah tak mampu terima hakikat macam ni, payah la.

Orang macam diorang ni, kalau tak de UMNO pun diorang akan salahkan orang lain jugak. Kalau ada dinding, dinding pun akan diorang jadikan mangsa.

Jadi, nasihat SH buat Pak Mus. Jadi la Lelaki Yang Sejati. Jangan setakat jadi lelaki sejati yang pandai tebar roti canai atas katil je Pak Mus. Ini soal maruah diri sendiri. Jangan la buat - buat tak tau pulak!!!
DUNGUN -  Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali mendakwa Umno sudah terdesak sehingga sanggup melemparkan pelbagai fitnah untuk
menjatuhkan beliau dari arena politik tanah air.
   
Ketika berucap pada satu majlis di markas Pas Kampung Molek di sini malam ini, beliau berkata, Umno bertanggungjawab terhadap fitnah melalui media.
   
"Ini adalah kebiasaan Umno, mereka sanggup guna taktik kotor dengan menyebarkan fitnah... saya adalah mangsa terbaharu fitnah Umno," katanya.
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Insya Allah kebenaran akan tersingkap jua...PAS menuju ke arah kehancuran...tungguuuu!

    Apa kata jumpa jer Stopa Ali, kita bawak Al Quran dan mintak dia bersumpah dengan Al-Quran tersebut...ada berani?

    BalasPadam
  2. Pahang perlukan MB baru yang boleh memajukan lagi negeri Pahang! Pahang sebuah negeri yang besar tapi amat ketinggalan dari segala segi. PM dari Pahang pun tak dapat nak majukan Pahang! Yang sedikit maju hanyalah kawasan Kuantan.

    Temerloh sepatutnya dah lama maju, tapi sedihnya IPTA/IPTS pun tiada. Terlalu banyak forum di Internet yang melahirkan ketakpuasan hati rakyat terhadap pendidikan di Pahang!Pulihkanlah imej pahang dan jadikan pahang sebagai negeri ilmu! contohilah negeri Terengganu yang jelas pemerintahnya membudayakan dan mementingkan ilmu dgn terbina banyak pusat pengajian. Ambillah idea dari ramai pihak seperti jadikan Temerloh sebagai hub ilmu titik tengah semenanjung malaysia! Lokasi yang sesuai dan strategik tapi disia-siakan sahaja!

    Rakyat pahang khususnya di Temerloh hanya akan memilih pemerintah yang dapat yakinkan rakyat untuk bangunkan kawasan sebagai destinasi ilmu! Dalam hal ini, mendengar ceramah2 pembangkang jauh lebih meyakinkan dari pemerintah kerajaan BN sendiri! Tak mustahil kerusi2 di Pahang khususnya di Temerloh akan hilang ke pembangkang sekiranya perkara ini tidak diambil perhatian! Ubahlah matlamat wahai kepimpinan kerajaan BN dan dengarlah hasrat hati pengundi anda!

    BalasPadam
  3. FITNAH konon !!! ptuiiii lidah kat muka mustapha dan ludah sekali spender gajah dia !!! fitnah apa? mmg kau yang berzina, main pantat betina tu fitnah apa??? HUKUM HUDUD gampang ni sedap nihhh !!!

    BalasPadam
  4. Hukum Karma...itu lah kalo terlalu banyak memfitnah....

    Tapi yg aku pelek mana dia beli spender crocodile ni ekk....puas aku cari nk beli tk dapat

    BalasPadam
  5. Cilako punya manusia nafsu syaitan ni.Dia balun punya sedap cipak jalang tu. Bila dah terkantoi tuduh fitnah dari umno...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping