Sabtu, April 20, 2013


La!!! Tak boleh guna ke lambang DAPigs tu? Betul ke SPR tak bagi puak - puak DAPigs tu guna lambang mereka sendiri? Jahat betul ye SPR ni.

Tapi, kenapa DAPigs masih lagi gunakan logo Roket tu untuk bertanding? Bukan ke sebelum ni DAPigs kata SPR tak bagi guna lambang tu?

Nah!!! Nampak sangat la BODOHnya puak - puak DAPigs ni ye tak. Punya la diorang tak de modal nak menipu rakyat, sampai isu lambang tu pun nak dijadikan modal.


Walhal, RoS dah bagi kenyataan media menyatakan bahawa DAPigs boleh guna lambang Roket. Malah SPR pun dah umum lama sebelum itu lagi.

Dan hari ini terbukti, SPR membenarkan DAPigs menggunakan logo mereka sendiri bila semua borang penamaan calon diterima tanpa sebarang bantahan.

Jadi, apa yang berlaku sebelum ini memang cukup jelas. Puak - puak DApigs tu hanya sekadar nak menipu rakyat. Diorang bukannya ada niat lain pun sebenarnya. Dan memang itu je la kerja yang diorang pandai buat pun!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. UMNO hang dah lama dok menipu, hampa dok tak sedag lagi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping