Selasa, April 30, 2013

"Kasi Lu Punya Wang!!! Kalau tidak, I saman U pulak!!!"
Hahaha!!! Teruja jap tadi bila tetiba tengok kat dalam email Bang Non hantar surat cinta kat SH. Geli geleman pulak rasanya weh!!! Eeee....

Nampak gayanya Si Ketua Penipu tu dah semakin terdesak. Tak berjaya jual 'surat Yusof Qadrawi', sekarang dia jaja pulak surat mintak sedekah!!!

SH sikit tu tak pernah menyangka bahawa Si Ketua Penipu tu sanggup menghina diri dia sendiri dari mengakui perkara sebenar. Dia tak berani ke nak tegakkan Kebenaran?

Sebelum ini, dah banyak kali dah orang dedahkan mengenai aset serta harta warisan yang keluarga dia miliki. Tapi tak de satu pun penafian yang dibuat.

Jumlah aset yang didedahkan sebelum ini hampir mencecah berbillion - billion ringgit. Dari mana datangnya sumber kekayaan Si Ketua Penipu tu?

Perkara tersebut perlu dijelaskan kepada rakyat memandangkan dia sendiri sealu mendabik dada kononnya dia tak amalkan rasuah dan kronisme sewaktu dia berkuasa dulu.

Malah pendedahan mengenai aset serta dana yang disalurkan oleh puak - puak Yahudi kepada dia pun masih belum dapat dijawab dan dijelaskan kepada rakyat.

Pun dia masih ada hati nak menipu rakyat? Pun dia masih jugak nak kutip sedekah semata - mata untuk merealisasikan cita - cita bangsat dia nak menjahanamkan Negara?

Dia mintak bukan seringgit dua beb. Tapi paling sikit RM 500 hingga Rm 2000 seorang. Kalau orang bagi duit tu kepada dia, ada dia nak siarkan audit?

Ada dia nak bagitau berapa banyak duit yang dia dah berjaya kumpul dan ke mana duit - duit tu akan digunakan? Tak de der!!! Dia mesti takkan buat punya!!! Percaya la!!!

Jadi, SH sarankan kepada sesiapa sahaja yang dapat email ni, anggap la ianya sebagai satu Pembohongan Maha Hebat dari Si Ketua Penipu tu. Dia bukan tak de duit. Takut nanti, silap hari bulan duit sedekah tu pun jadi harta dia jugak!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. aku sendiri pun dapat email camtu gak.....lahanat punya anwar.dapat duit je terus carik china doll

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping