Khamis, Mei 02, 2013


Ibarat seperti sebuah magnet yang besar membuatkan Si Ketua Penipu tu menjadi tarikan kepada rakyat. Tapi tak kurang juga tolakkan terhadap dia.

Seorang demi seorang pengikut kanan Si Ketua Penipu tu mula meninggalkan dia. Kenapa? Sebab dia suka buat kejutan yang bukan - bukan. Sebab itulah dia ditinggalkan.

Turut mengambil pendekatan yang serupa, bekas pengasas PKR dan sekutu rapat dia iaitu Dr Chandra Muzaffar yang telah meninggalkannya beberapa tahun yang lalu. 

Beliau memberitahu pengamal media sebab beliau meninggalkan Anwar dengan mendedahkan sikap sebenar individu itu. 

Menurut Dr Chandra beliau mula meragui keperibadian Si Ketua Penipu tu selepas dia mendakwa ada cubaan menyuntiknya dengan darah HIV+.

Keyakinannya terhadap Si Ketua Penipu tu semakin menipis selepas wujudnya perasaan curiga ekoran hubungan rapat dengan kumpulan Pro Zionis dan Amerika Syarikat.

Chandra turut menambah, segala siri pembohongan yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu bertujuan untuk meraih simpati rakyat. 

Beliau turut menyelar sikap Anwar yang dilabel sebagai hipokrit dan menyifatkan dia seperti 'sesumpah' yang pandai berlakon bagi menyesuaikan diri dengan apa jua keadaan.

Pada mulanya dia dikatakan ingin bertanding di Perak. Namun, setelah keputusan dibuat, dia kembali ke Permatang Pauh untuk mempertahankan kerusinya di sana. 

Menurut Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang, Datuk Musa Sheikh Fadzir, beliau sedikit pon tidak percaya dengan kata-kata Si Ketua Penipu tu.

Malah beliau yakin Si Ketua Penipu tu tidak akan diterima rakyat jika dia bertanding di negeri itu. Tambahnya, itu hanya sekadar scene tambahan bagi pelakon Bollywood Malaysia.

Manakali Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobala turut bersetuju bahawa Si Ketua Penipu tu hanya merupakan seorang kuat temberang.

Gobala berkata, beberapa pemimpin tertinggi parti PKR yang dahulu 'hidup mati bersama' Si Ketua Penipu tu turut angkat kaki meninggalkannya. 

Setakat ini, sudah 30 orang pemimpin tertinggi yang mengasaskan parti Keadilan telah meninggalkannya kecuali dua orang yang masih lagi bersamanya. 

Turut menyokong kenyataan bahawa Si Ketua Penipu tu kuat membohong ialah rakan rapatnya ketika di universiti, Ismail Mina yang sekarang merupakan Presiden Muafakat.

Sudah terlalu banyak pembohongan yang sudah dilakukan, dan beliau sendiri berharap agar Si Ketua Penipu tu tersedar dari mimpi indahnya dan berpijak di bumi yang nyata. 

Percayalah, ini baru beberapa kerat sahaja yang dapat ditonjolkan, sebenarnya banyak lagi penipuan-penipuan yang telah didedahkan oleh rakan-rakan yang bosan dengan sikap ketua umum Pakatan Haramjadah ni. Itu pasal la orang panggil dia Ketua Penipu!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Outfoxed by LKS dengan berubah ke kawasan cina di Johor, balik ke permatang pauh kerana tidak ada kawasan majoriti Melayu yang selamat di Perak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping