Rabu, Mei 01, 2013


Kesian beb. Diorang yang mintak, lepas tu diorang pulak yang pertikaikannya. Inilah masalah yang timbul akibat ada pemimpin BONGOK macam Si Tian Chuak ni.

Yang dia pandai hanya setakat mengapi - apikan orang dan mempertikaikan itu ini. Yang mintak dakwat kekal ni dulu diorang jugak. Yang pertikaikan sekarang ni pun diorang.

Kan nampak sangat Si Tian Chuak tu BONGOK? Nah! Sekarang tak pasal - pasal je Si Tian Chuak tu kantoi kat Pulapol apabila Komandannya membuat kenyataan media:
Tinjauan Bernama mendapati dakwat yang dicalit di jari pengundi awal, masih kekal dan tidak hilang walaupun dibasuh beberapa kali dengan air.


Dakwat warna merah biji saga itu kekal dijari telunjuk sebelah kiri mereka setelah beberapa pengundi awal yang terdiri daripada anggota polis, diminta oleh pemberita dan jurugambar membasuh tangan mereka.

Permintaan itu dibuat oleh media ekoran terdapat dakwaan kononnya dakwat tersebut mudah hilang apabila jari yang sudah dicalit itu dibasuh dengan air.

Komandan Pusat Latihan Polis (Pulapol) SAC Zulkifli Mohamed pula ketika dihubungi petang ini berkata beliau tidak menerima aduan daripada 2,036 anggota polis yang mengundi awal hari ini berhubung dakwat kekal yang dicalit itu, hilang.

"Setakat ini, tangan saya beberapa kali dicuci, kesannya masih tidak hilang dan anggota (polis) saya pun sama," katanya.
Hah! Nak cakap apa lagi? Diorang nak kata yang pihak Polis tu semuanya Penipu belaka? Nak kata yang diorang semuanya tak bercakap benar?

Dalam tinjauan SH semalam pun, semua anggota Polis masih ada tanda pada jari masing - masing walaupun ianya dicuci dengan dettol.

Nampak sangat Si Tian Chuak dan Si Nurul Izzah tu sengaja nak mencipta Polemik agar rakyat mencurigai penggunaan dakwat kekal tu sewaktu pembuangan undi.

Walau apa pun, kita tunggu giliran kita pulak. Kita tengok sendiri sama ada dakwat kekal tu boleh tanggal atau tidak dengan cara serta kaedah yang disebut oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Masa tu, baru kita tau siapa yang bercakap benar!!!
Categories: , , ,

9 ulasan:

  1. Ya Allah... Mengapa lah pembangkang di Malaysia ani terlalu bongok hingga ke tahap gaban....sombong tak boleh ditegur bodoh tak boleh diajar... Dari pencacai bawahan hinggalah ke pemimpin tertinggi mereka.... Langsung takde kelas... Inilah jadinya jika pemimpin tak bermoral dan tak berintegriti diangkat menjadi pemimpin...fitnah dan huru-hara menjadi semakin kronik seriap hari...nasiblah Malaysia...

    BalasPadam
  2. Haha..gelabah2

    BalasPadam
  3. Cina komunis ni mmg berniat jahat
    Buat repot polis tapi tk nk dedahkan nama askar yg terlibat ...kononnya atas sbb keselamatan
    Tk der sesiapa nk aniaya mat askar tu ...kalau dh tk nk beritau camna polis nk siasat ??

    Haprak betul macai Anwar ni

    BalasPadam
  4. SPR ada langkah dan tindakan alternatif untuk mengesan jika dakwat itu telah berjaya dibuang.Pada pendapat saya berkemungkinan SPR telah menyediakan metal detector/sensor dan juga chemical reaction liquid yg boleh mengesan ink tersebut kerana ink itu diperbuat dari silver nitrat.SPR tidak semudah itu untuk ditipu dan mereka telah awal lagi mempersiapkan diri utk menangkis segala tipu helah dan taktik kotor pembangkang.

    BalasPadam
  5. cina lahanat tu..masih ada ke melayu nak pangkah dia??

    BalasPadam
  6. pembangkang tahu menipu.merusuh. very low IQ uncivilised hooligans...tengah geram ni...perosak bangsa dan negara...and I am not even a BN supporter!

    BalasPadam
  7. Senang je beb. Calit test kat jari tian cuak dan nurul tu. Pastu kita tengok jari depa pada hari 5hb nanti ada ka lagi dakwat. ada berani ka?

    BalasPadam
  8. didunia boleh la lepas,itupun kalau terlepas.akhirat nanti nak lari kat mana......

    BalasPadam
  9. geram gak, tapi lagi geram pada melayu yg terima bulat2 ckp depa n pejam mata pada kebenaran, depa ja betoi!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping