Rabu, Mei 01, 2013


Lewat malam semalam, SH sedang layan beberapa orang sahabat - sahabat berborak di kedai mamak. Tiba - tiba terlihat kelibat beberapa orang sedang menyebarkan risalah.

Berbaju hijau dengan logo parti Pakatan Haramjadah tu, diorang pergi dari meja ke meja dan memberikan sekeping poster seperti yang tertera diatas.

Bila dibelek - belek, rupanya risalah berupa poster tu adalah senarai 'Kabinet Bayangan' puak - puak Pakatan Haramjadah ni.


Apa yang menyedihkan SH, orang yang menjadi Perdana Menteri bukanlah orang yang kita harap - harapkan. Mintak - mintak sangat la dia tak dapat risalah ni.

Kalau dia dapat, mau dia merajuk kat rumah dan tak turun berkempen. Kalah dengan Setiausaha Politik PM pun tak mengapa dah bagi dia sebab harapan dia hancur.

Woi Mahpuz!!! Nama hang setakat duduk kat tangga Timbalan Menteri Dalam Negeri ja!!! Itu pun nasib baik la nama hang ada. Kalau tidak, jangan harap la nama hang sangkut sebab hang SRP pun takat luluih ja!!! Hahaha...

Ps: Kalau nak marah, marah kat budak - budak yang pakai baju Hijau tulis 'Pakatan Harapan Rakyat' kat belakang tu. SH dapat risalah ni dari diorang jugak.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. http://mak-andak.blogspot.com/2012/10/fitnah-itu-lebih-kejam-dari-membunuh.html

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    Ini Kalilah

    Ini Kalilah kita belasah Pakatan Haram cukup cukup!

    Ini Kalilah kita jadikan Anwar sebagai pensyarah chap ayam.

    Ini Kalilah BN akan menang dengan besar dan berjaya.

    Ini Kalilah Anwar & the gang akan tamat riwayat politik.

    UBAH

    Undi Barisan Anda Harmoni.


    .

    .

    .

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping