Rabu, Mei 01, 2013


Alamak ai!!! Dah tak de idea sangat dah ke puak - puak Pakatan Haramjadah ni? Dah tandus dah cara diorang nak meraih undi dari kalangan rakyat?

Punya terdesak diorang nak cari penyokong, sampai terpaksa buat cerita palsu kononnya Johan Raja Lawak tu menyokong perjuangan songsang diorang?

Mungkin inilah akibatnya apabila diorang rasa tertekan apabila pengacara top dan sensasi seperti Aznil Haji Nawawi menyatakan sokongan kepada BN.

Diorang mengharapkan Zizan Raja Lawak untuk turut serta jadi penyokong. Tapi Zizan setakat mampu untuk jadi golongan atas pagar.

Mungkin disebabkan itulah diorang terpaksa membuat 'fake account' twiiter Johan untuk terus menipu rakyat. Tapi, seperti kebiasaan, kantoi jugak diorang akhirnya.

Bukan orang lain yang kantoikan diorang. Sebaliknya Johan sendiri yang memberi amaran agar perkara tersebut tidak diulangi atau mereka yang terlibat akan berhadapan masalah.


Lain kali, kalau nak buat, buat la akaun 'Parodi' macam akaun Si Ostazah Pening tu. Tulis betul kata ianya hanya 'Fake Account'. Baru la rakyat tak terasa yang diorang kena tipu. 

Ini tidak. Nak jugak menipu rakyat. Macam mana la rakyat tak menyampah dengan perangai hodoh puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Sekarang dah kantoi. Baru la Padan dengan Muka Diorang!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping