Rabu, Mei 01, 2013

Mangsa Nurul Izzah...
Nah!!! Ini baru boleh dikatakan sebagai 'Kebenaran Sudah Timbul'!!! Bukan macam yang selalu disebut - sebut oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Tak sampai sehari Si Nurul Izzah tu cuba untuk mencipta Polemik dan membuat rakyat curiga terhadap pihak SPR, kini tampil tuan punya badan membuat pengakuan.

Semalam, Si Nurul Izzah tu telah mempergunakan seorang anggota tentera sebagai bahan untuk dia berkempen dan mendakwa dakwat kekal itu tidak kekal lama.

Dalam dakwaan Nurul, dakwat kekal yang digunakan oleh SPR boleh dicuci dengan mudah menggunakan dettol serta hanitiser.

Namun lain pulak cerita yang didedahkan oleh Mejar Aszmee yang menyatakan dia telah ditahan oleh Nurul ketika dalam perjalanan bersama isterinya.

Nurul serta beberapa lagi pencacai Pakatan telah menahan kenderaan isterinya dan meminta untuk melihat jari yang dicalit dengan dakwat kekal.

Sambil menjelaskan kepada media, Mejar menyatakan bahawa Nurul cuba untuk mencuci jarinya itu dengan menggunakan 2 jenis bahan yang dias endiri tak tau.

Walaubagaimana pun, percubaan Si Nurul Izzah tu telah GAGAL dan dakwat kekal itu masih dapat dilihat dengan jelas sehingga ke hari ini.


Hah! Amacam Nurul? Berani tak dia nak tampil dan nyatakan bahawa pengakuan Mejar Aszmee ni satu pembohongan? Atau adakah dia akan terus diam menikus di dalam rumah?

Jelas, tindakan puak - puak Pakatan Haramjadah tu memang sudah dijangka dan ianya sangat mudah untuk dikantoikan. Maklum la. Penipuan orang terdesak la katakan. Lagi pun, kita bukan tak tau. Puak - puak Pakatan ni takkan menang PRU kalau dia tak menipu!!!
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Belah lah! Gambar edit! (kata mat bin din,penyokong misteri 1 parti politik)

    BalasPadam
  2. Aku dah calit sikit kat bibir izzah......

    BalasPadam
  3. Sebenarnya nurul izah tu nak test dakwat tu leh kekal ke tak sebab dia nak buat gincu kat bibir dia yang kat kat bawah yang dah kaler lebam...tu je..kepada mangsa yang telah dipergunakan..mohon pergi ke Balai polis buat aduan ..biar betina jalang ni tau menghormati orang dan disebabkan dia tau dia akan dihumban oleh pengundi di lembah Pantai..dia asyik dok cuba mencari salah pihak berkuasa je...orang dok tanya mana sumber harta anak beranak dan keturunan dia dapat selepas bapak dia menjawat jawatan menteri kewangan dan timbalan perdana menteri tu tak pernah nak jawab pun..

    BalasPadam
  4. Harta DSA dan keluarganya memang banyak dan hidup mewah. Saya pernah datang ke pejabat DSA di Seksyen 16 PJ untuk hantar surat mengenai permohonannya untuk dibenarkan memegang jawatan dalam parti selepas dibebaskan mahkamah. Semua kenderaan yang ada kat pejabat dia tu semuanya kereta mewah buatan luar negara sahaja. Kereta buatan tempatan dan Jepun tak mainlah.

    BalasPadam
  5. semua isap kote

    BalasPadam
  6. xdak kote komen2 pn nak kena approve..sembang kencang nk suh orang dedah identiti la tanpa nama la apa la...pundek

    BalasPadam
  7. Si Nurul Izzah tu masa mengundi tak kena calit dakwat tu ke. Kalau kena calit...suruh dia buangkan dakwat tu dengan buat press conference....

    BalasPadam
  8. Yg pasti org2 Lembah Pantai memang macam penyapu, masa susah pandai mintak tolong dengan Raja Nong Chik tapi undi kasi kat perempuan muka penyapu tuh... so lepas ni harap RNC abaikan je kalau org lembah pantai dok merintih mintak tolong sbb yb derang hanya pandai cakap/menghasut/memfitnah.. biar derang rasa langit tinggi rendah

    aj

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping