Selasa, Mei 07, 2013


Heran jugak SH tengok puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni jenis manusia yang memang tak de akal je? Asyik sangat nak menipu je kerjanya.

Kenapa diorang ni susah sangat nak terima kenyataan? Dah memang jelas, nak pertikaikan apa lagi? Perkara itu memang menjadi satu fenomena di seluruh Negara.

Hakikatnya, memang kaum Cina menolak BN terutama bagi parti MCA. Itu memang satu fakta yang perlu diterima. Kenapa benda itu pun susah sangat diorang nak terima?

Tak payah la susah - susah DAPigs nak cuba untuk memutar belitkan fakta. Tak perlu la diorang nak kata yang rakyat secara keseluruhannya tolak BN.

Yang tolak BN hanya dari kalangan orang - orang Cina kerana termakan propaganda puak - puak DAPigs yang sememangnya terkenal dengan sifat Chauvinist.

Mereka menyemai sifat kebencian dan menimbulkan isu perkauman dalam ceramah - ceramah Politik mereka. Benda tu juga fakta. Pun masih diorang nak nafikan?

Tolong la!!! Jangan la cuba nak menegakkan benang yang basah. Kalau dah kantoi tu, kantoi la jugak. Tak payah la susah - susah diorang nak menafikannya.

Belajar - belajar la terima hakikat. Apa yang YAB Datuk Seri Najib cakap sebelum ni memang benar. PRU kali ini memperlihatkan 'Tsunami Cina Tolak BN'. 

Yang sebenarnya, sekarang ni bangsa Cina mula ketar lutut bila keadaan ini berlaku. Diorang sebenarnya dah nampak masa depan diorang sendiri.

Kalau sebelum ni, diorang boleh jadi kuasa pendesak. Lepas ni jangan harap la diorang akan dilayan dengan layanan kelas pertama. Semua yang diorang mintak akan dipertimbangkan.

Itu sebab Si Kit Siang tu cuba untuk menyelamatkan keadaan. Itu sebab Si Kit Siang tu dah mula terasa panas dengan desakan dari kalangan taikun - taikun mereka.

Itu satu kepastian dan mereka sendiri perlu menanggung akibatnya. Jangan terkejut jika selepas ini kaum DAPigs akan terus terpinggir akibat sifat Chauvinist mereka sendiri. Jangan pulak diorang salahkan orang lain. Semua ni diorang cari sendiri!!!
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Tembelang sudah pecah..tak dapat nak sorok lagi,bau busuk sudah keluar maa. .susah lah kaum cina nak cari makan sama goverment. haiya gua banyak lugi...lo

    BalasPadam
  2. mana tak frust. Takkanlah bn mampu tewaskan mereka bertiga bersekedudukan yg mungguna strateji number one, ilham dari pak ciknya, LKY........

    BalasPadam
  3. Hikmah tersembunyi ... alhamdulilah
    kini tau .. siapa lawan *siapa kawan
    TERKINI & TERHANGAT ... CINA TIKAM BELAKANG
    BANGSA CINA ... BANGSA BERPAKSI YAHUDI
    Tak senang dgn kejayaan & politik bangsa melayu

    kempen... buy chiness last , sokong 100 %

    BalasPadam
  4. KENAPA SALAHKAN DAP...YANG SALAH ADALAH ANUWAR IBRAHIM...MANGKOK HAYUN INILAH KEPALA YANG MENIPU MELAYU DAN CINA...

    BalasPadam
  5. salam, harap dipanjangkan artikel ini. vote for Unity Government UMNO & PAS
    http://afterdarkwrites.blogspot.com/2013/05/petisyen-rayuan-kepada-umno.html

    terima kasih

    BalasPadam
  6. Haiiiyaa apek aaa....

    Lu sulah tua la...

    Lumah kata pigi...Long kata mali la

    BalasPadam
  7. Do'a jer babi laknat ni terkena stroke dal tidor atau tergelincir dlm bilik terus mampus. Lagi kecik tak nak mampus dlm buaian dah tua menyusahkan org.

    BalasPadam
  8. Fight fire with fire!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping