Selasa, Mei 07, 2013


Sehingga hari ini, masih ramai lagi pencacai - pencacai Pakatan yang cuba untuk menimbulkan keraguan terhadap keputusan Pilihan Raya Umum yang berakhir Ahad lalu.

Masih lagi ada suara - suara sumbang puak - puak Pakatan Haramjadah ni yang mempersoalkan isu berkaitan dengan 'Pengundi Hantu'.

Kononnya, kata mereka, pihak SPR telah bersekongkol dengan Barisan Nasional dengan memberi kebenaran untuk 'Pengundi Hantu' ini berdaftar.

Dakwaan mereka konon wujud 'Pengundi Hantu' dari kalangan Bangla telah diupah dan diberikan kad pengenalan untuk didaftarkan sebagai pengundi.

Bagi seorang sahabat SH, dia memberikan pandangan bahawa tindakan tersebut jelas menunjukkan kebodohan puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

"Nak tuduh orang pun tak pakai otak, itu yang susahnya dengan diorang ni. Daripada nak ambik Bangla, baik import 'Pengundi Hantu' dari China."

Demikian yang dijelaskan oleh sahabat SH tu. Ada betul jugak apa yang dikatakan oleh sahabat SH tu memandangkan orang Cina Malaysia dengan China sama je rupanya.

Jika kita lihat pendedahan statistik dikalangan pengundi Cina di Malaysia, wujud persoalan yang masih belum terjawab dan wajar diberi perhatian.

Kalau kita tengok, jumlah penduduk (yang dalam bar merah) kurang dari jumlah mereka yang layak untuk mengundi (yang ditanda dalam kotak merah).

Nah!!! Perbezaannya bukan kecik - kecik. Tapi hampir 10% secara keseluruhannya. Mana datang pengundi - pengundi tu semua? Takkan diorang boleh turun dari langit kot?

Sebelum hari pembuangan undi diadakan, ada pihak yang mendedahkan bahawa wujud pergerakan masuk ke Malaysia melalui Singapura. Adakah ianya benar?

Laporan dari seorang lagi sahabat SH menyatakan bahawa wujud penambahan dalam jumlah keluar mengundi yang menjadi sejarah baru bagi peti undi tertentu.

Terutama sekali dikawasan peti undi yang memang 'Hitam'. Jumlahnya hampir mencecah 90%. Kenapa angka itu kian bertambah?

Kata sahabat SH itu lagi, sebelum ini, dipeti undi yang Putih dikawasan majoriti Melayu, kurang dari 100 orang pengundi Cina. Kali ini angkanya mencecah 400 orang!!!

Nah! Disini timbul persoalan dikalangan rakyat. Adakah mungkin puak - puak DAPigs ini mengupah 'GRO - GRO' yang diimport dari China untuk mengundi?

Benda ni bukan satu isu baru beb. Tapi isu ni pernah dibangkitkan dahulu. Cuma tinggal lagi, kita je yang selalu terlepas pandang. Sekarang, Kerajaan BN perlu ambik tindakan tegas. Halang puak - puak DAPigs ni import 'GRO' dari China!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping