Isnin, Jun 03, 2013


Kami ingin berpesan kepada Anwar, kamu boleh membuat berpuluh-puluh demo setiap minggu untuk mengkabui mata Lim Kit Siang dan DAP kononnya kamu bersama DAP. 

Kamu boleh menunjukkan kepada penyokong-penyokong kamu, kepada penyokong DAP dan sedikit penyokong PAS yang terpengaruh, dengan menunjukkan kamu bagaikan Hero di tengah himpunan kamu. 

Namun, saya ingin ulangi, kamu tidak boleh menipu semua orang pada semua masa!

Kepada Anwar, kamu boleh membuat tawaran, kamu boleh bertawaran juga kepada masa dan keadaan, kamu boleh meminta masa dipanjangkan lagi, kamu juga boleh menidakkan semua kawan-kawan kamu dengan sekelip mata.

Namun kamu Anwar harus ingat, cara kamu Mengkhianati DAP selicik mana pun, jika esok kamu kedapatan dan ketahuan, seluruh keturunan Lim Kit Siang dan Karpal Singh, bukan saja akan menghina kamu, tetapi juga seluruh umat Islam dan bangsa Melayu turut terpalit. 

Yang saya paling bimbang, kubur kamu pun akan mereka kencing dek kemarahan yang teramat sangat.

Nampaknya beberapa pemimpin besar PAS seakan sudah dapat mencium percaturan poliitik kamu dan masa depan politik Nurul Izzah dan keturunan kamu yang akan datang.

Nampaknya, cara PAS menolak menyertai demo-demo kamu seakan mereka sudah dapat mencium bau busuk dalam percaturan politik kamu pasca PRU13 ini.

PERSOALAN

Anwar kamu jangan bertanya bagaimana saya tahu percaturan kamu. Anak-anak muda yang baru berkecimpung dalam politik dan penulisan politik, kamu boleh tutup pandangan dan minda kamu. Tetapi kepada saya, kamu harus berhati-hati.

Saya bukan pasukan polis, saya bukan dari UMNO dan BN, saya berada beberapa langkah selepas kamu melangkah di mana-mana! Ini adalah kerja saya sejak sekian lama, saya cukup latihan untuk mendedahkan pengkhianatan kamu kepada DAP. 

Oleh kerana kamu Anwar masih menghitung masa, saya juga turut menghitung masa,kerana saya sendiri tidak mahu mendahului kamu, malahan saya ingin menyokong perhitungan terakhir politik kamu ini.

Kamu tidak perlu risau, saya tahu kamu menggunaan siapa di Washington dan di CIA untuk mendesak Malaysia, saya tahu siapa rakan kamu di Turki, dan saya tahu siapa di Thailand dan di China yang menjadi penyokong kamu, dan kamu pasti terkejut bagaimana saya tahu kamu dibiayai oleh sebuah Syarikat Besar negara jiran untuk menggerakkan himpunan-himpunan politik kamu itu.

Kamu boleh terus berfantasi di hadapan penyokong kamu kononnya kamu Perdana Menteri Malaysia di dalam imaginasi kamu, kamu boleh terus menipu penyokong kamu kononnya kamu Perdana Menteri kerana egois kamu itu, tetapi kamu Anwar akan menerima padah yang paling besar dalam hidup kamu kerana kamu telah cuba mengkhianati DAP! - MyMassa
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Klu mnusia normal ni dpanggil msuk tlinga kanan kluar tlinga kiri..kira ada jugak masuk, tp bab nuor ni langsung xmasuk, mantul kluor balik, dh sejak dri dulu perangai dajal dia mcm ni, yg heran skelip mata dh ada dlm kabinet, mgkn Tun M ada rahsianya, cma hati2 dgn mahasewel yg seakan klon nuor ni, prangai seakan sama, cara bgerak dn cri pnyokong dn pengaruh pn sama, aku bg contoh 2 batu lesung ni..khalid ismet dn adam adli, ni virus2 yg perlu dperhatikan, apa aktiviti mreka siang dn malam, xrugi kawal diorag, takut ada second nuor je dimasa akn datang.

    BalasPadam
  2. Anwar memang tak akan selamat, didunia tak selamatapa lagi diakhirat. RASULLULAH s.a.w telah beri amaran tentang 7 dosa yang paling2 besar dalam semua dosa2 besar... mengamalkan budaya kaum NABI LUTH iaitu MELIWAT. RASULLULAH s.a.w telah beri amaran bahwa golongan homosexual dilaknat oleh ALLAH s.w.t siang dan malam. Bayangkan dilaknat oleh ALLAH siang dan malam...apakah kita boleh selamat kalau sentiasa dilaknat oleh ALLAH siang dan malam.

    Kerana itu saya merasa hairan apabila ada orang yang kasihan pada Anwar tapi dalam masa yang sama membiarkan Anwar terus hidup dalam dosa dan berterusan membuat maksiat terhadap ALLAH s.w.t.? Atau adakah mereka yang menyokong Anwar
    semuanya tidak beriman, tidak percaya adanya Allah dan hari pembalasan???

    Bukan kah ugama itu nasihat. Dan kita diperintahkan oleh ALLAH agar nasihat menasihati saudara2 Islam kita. Saya rasa pelik begitu ramainya ustaz2 dan 'ulama2' diMalaysia, tidak ada satu ustaz atau 'ulama' yang dapat nasihatkan Anwar dan sedarkan dia akan bala yang akan menimpa dirinya dan keluarganya kerana terus menyokong perbuatan maksiat yang dilakukannya???

    Muslim Singapura.

    BalasPadam
  3. nak kena keluar tender nie... tender public toilet atas kubur dia... charge sekali masuk seposen je.... tu pun dah kaya raya... sebulan bole collect 2 ke 3 juta tuuu...

    BalasPadam
  4. Aneh bin pelik bin bongok..ada yg mengaku Islam hebat tapi bersekutu dan mau pemimpin golongan LGBT...lingkup lingkup..

    Jawab nanti bebbb pemimpin bawak pengikut menyokong LGBT...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping