Selasa, Jun 18, 2013


Apa lagi kepakaran Si Nurul Izzah ni selain dari menipu dan tabur fitnah serta buat kontroversi yang tak tentu arah? Jawapannya, tumpang glamour orang lain.

Kalau bab mengendeng nak naikkan nama sendiri ni, memang menjadi salah satu kepakaran Si Nurul Izzah tu sebenarnya. Itu je peluang dia nak menonjolkan diri.

Sebelum ni pun Si Nurul Izzah tu pernah jugak buat kerja macam tu. Tapi semua orang tak berapa nak pandang sangat. Tapi kali ini dia tak akan lepaskan peluang.

Memandangkan sekarang ni populariti Si Nurul Izzah ni dah semakin hari semakin buruk, maka terpaksa la dia gunakan gambar dibawah ni sebagai bahan modal Politik.

Puas la dia kerahkan Pencacai - Pencacai dia menghangatkan isu berkaitan dengan gambar dibawah ni sampai masuk dalam majalah CLIVE.

Tak kurang dengan itu, Si Nurul Izzah mungkin turut memohon kerjasama orang luar untuk menghebahkan isu tersebut di Negara luar termasuk di Indonesia.

Tapi, apa nak heran ye tak. Macam yang SH katakan tadi jugak la. Si Nurul Izzah ni memang jenis manusia yang suka ambik kesempatan dalam kesempitan orang lain.

Sama la macam dia berkhidmat sebagai Ahli Parlimen Lembah Pantai selama hari ini. Dia bukan pernah buat kerja pun untuk membantu rakyat.

'She never lift a finger to help solve the problem of the people'. Tapi dia sekadar menumpang nama bila pihak Kerajaan bantu penduduk di Lembah Pantai.

Bak kata orang Utara, Si Nurul Izzah ni setakat pandai 'Tumpang Tui' je. Suruh dia buat kerja sendiri tengok macam mana menggelupor dia bagi alasan. Kalau setakat nak tumpang glamour ni, baik tak payah!!! Cakap banyak pun tak guna Nurul oi!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. palotak ko SH.... takde bukti kukuh pon ape ko tuduh ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. marah ya dah terkuak..apasal nak marah betul la tu...nak bukti benar pi jumpa org Melayu..org sederhana org susah kat lpantai tu..dgr kata depa semua jgn pi kat cina..cina memang nak rampas kuasa...keh keh keh

      ni mak jah ka??!?? keh jeh keh

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping