Selasa, Jun 18, 2013


Ini dah masuk kategori SESAT yang hakiki. Sesat yang mana kalau kita tunjukkan Kebenaran didepan mata dia pun dia dah tak nampak.

Inilah akibatnya bila TERLAMPAU Gila Kuasa. Terlalu mengejar Keagungan Dunia, maka tak mustahil Allah S.W.T akan sesatkan dia dari jalan yang benar.

Disebabkan dia terlalu nak sangat kejar jawatan, akhirnya Si Husam Kambing ni sudah hilang akal dan keluarkan kenyataan yang bukan - bukan.

Bagaimana mungkin peserta yang sertai Himpunan Black 505 tu boleh disamakan dengan pejuang Islam yang mati Syahid? Nampak sangat sesatnya Si Husam ni.
KOTA BHARU: Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa beranggapan mana-mana peserta yang terkorban ketika menyertai Himpunan Blackout 505 bagi membantah dakwaan penipuan pada Pilihan Raya Umum ke-13 yang lalu adalah mati syahid.
 
Bagaimanapun, Husam yang dipetik organ rasmi parti itu, Harakahdaily berkata tidaklah menjadi niat PAS untuk terkorban dalam perhimpunan ini.
 
"Andai kata kita terkorban, atau satu daripada kita terkorban, insya-Allah ia adalah syahid fi sabillah...
 
"Kita boleh reda dengan kekalahan kita tetapi kita tidak diizinkan untuk reda dengan penipuan dan maksiat. Tiap-tiap kali pilihan raya Umno menang hanya dengan penipuan, wajib kita orang Islam tegak berdiri menentangnya," katanya yang dipetik portal milik pembangkang itu.
Tapi, apa nak heran ye tak. Dah memang menjadi kebiasaan dari kalangan pemimpin Parti Angguk Saja tu buat fatwa ikut sedap Kepala Lutut diorang je.

Kalau sebelum ni, diorang boleh samakan Himpunan Black 505 tu sebagai satu ibadah dan disamakan dengan Himpunan Umat Islam di Padang Arafah.

Sekarang, diorang boleh pulak keluarkan fatwa songsang dan mengatakan pengorbanan peserta dalam Himpunan tu nanti akan dapat Syahid.

Syahid menda kejadahnya kalau dah memuja benda yang tak wujud Husam oi!!! Tuduh kata berlaku 'Blackout' tapi hakikatnya tak berlaku pun.

Kat situ pun dah nampak sangat yang diorang ni menipu. Bila orang tuntut bukti, semua pakat diam belaka. Pun masih nak dianggap sebagai satu ibadah ke tu?

Islam mana ajar umat dia supaya menipu secara terang - terangan ni Husam oi!!! Kalau nak sesat tu, sesat sorang diri sudah la. Tak payah la nak bawak orang lain masuk neraka sekali.

Apa yang pasti, kenyataan Si Husam ni jelas satu jenis hasutan kepada rakyat agar membuat huru hara sehingga akan menyebabkan kematian. Maka adalah wajar pihak berkaitan mengambil tindakan dan sumbat Si Husam ni dalam penjara!!!
Categories: , , ,

9 ulasan:

  1. wah...jika dtakdirkan ade yg kene lemah jntung masa phimpunan tu n mati...tak mndi jenazah la jawabnya...terus kbumi tu...syahid sgat....hebat hebat...

    BalasPadam
  2. Ini dah memang sesat tahap cipan !

    BalasPadam
  3. wah! ni fatwa alaf baru ka? mcam islam dia ada kongsi mcam? main pakai hembus aja..mcam ni punya fatwa kita jgn dengar..mendatang kan mudarat..baik kita dgr fatwa pujangga..best punya nostalgia..melayu beb.

    BalasPadam
  4. Doakan pada yg mengatakan mati syahid tu org yg pertama mati diperhimpunan haram...kurang sikit ustaz2 syaitan...

    BalasPadam
  5. Syahid kepala banar dia..

    BalasPadam
  6. rasanya petikan ni macam tak habis lagi sebab ade benda lain yang Husam mention kan pasal syahid fisabilillah ni..kalau takat cerita amik sekerat2 je pon nak caya susah la..

    BalasPadam
  7. Yang BLACK OUT tu otak si kambing katogeri bangang dari baka lahanat dan bernama Husam Musa

    BalasPadam
  8. mcam mana org2 pas hina umno kafir, tk tegak kan islam dan mcam2..sedangkan kemajuaan dan kemakmuran hr ni ada lah kerja2 pemimpin umno sjak dulu hingga skrang..sedang kan pas sejak dulu pemimpin2 pas yg pejuang islam tk habis2 makI org, hina org buat fatwa temberang..yg kali ni timbul lgi pasal jihad..jihat bidaah..bila mati, mati katak..kutip duit derma msuk koce sendiri..tk hairan lgi..bak pepata guru kencing berdiri, murid kencing belari..itu lah PAS..

    BalasPadam
  9. mati syahid ke? lebih tepat lagi mati katak, tak pun mati biawak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping