Sabtu, Jun 22, 2013


Hehehe... Ini memang kira lawak antarabangsa la beb. Tak dapat la kita nak sangkalkan lagi. Entah apa la yang direpekkan dek Si Khalid Gagap ni ye.

Yang bertambah lawaknya bila Si Faekah tu bagi alasan yang jelas menggunakan Kepala Lutut. Dia kata Si Khalid Gagap tu ambik ubat. Tu pasal la dia mengantuk.

Nampak sangat la Si Faekah tu tak reti buat kerja. Sepatutnya sebagai seorang Setiausaha Politik, dia boleh ambik tindakan yang lebih awal.

Kalau dia dah tau yang Si Khalid Gagap tu ada ambik ubat mengantuk, kenapa dia biarkan jugak pihak wartawan buat sidang media tersebut?

Kenapa Si Faekah tu tak halang Si Khalid Gagap tu dari buat sidang media dengan alasan kata Si Khalid Gagap tu tak berapa sihat? Takkan kerja itu pun Si Faekah tu tak reti buat kerja? Apa gunanya dia jadi Setiausaha Politik kalau kerja tu pun dia tak reti buat!!!



Ps: Jangan salah faham. Sebenarnya Si Khalid ni bukan tengah tido. Tapi dia tengah berkomunikasi dengan 'Hantu'. Kan dekat pejabat dia ada banyak 'Hantu'. Hehehe...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping