Jumaat, Jun 21, 2013

Salah seorang pemimpin DAPigs dengan GRO - GROnya???
Tahniah SH ucapkan kepada pihak penguatkuasa yang terlibat. Operasi macam ni sepatutnya lebih kerap dijalankan diseluruh Negara. Jangan bagi peluang.

Kalau boleh, semak balik sema premis - premis perniagaan milik puak - puak DAPigs tu sebab kebanyakkannya hanya berselindung je.

Depan bukak kedai jam. Tapi belakang, lain pulak kerja yang diorang buat. Macam slogan satu rangkaian TV tu jugak la; 'Macam - Macam Ada'.

Bukan apa. Sebelum ni pun dkita dah mula rasa curiga dengan peningkatan jumlah pengundi dikalangan puak - puak Cina DAPigs ni. Betul ke mereka tu semua rakyat Malaysia? 


Atau adakah diorang ni semuanya pengundi hantu yang yang selama ini jadi GRO di Malaysia ni? Mana tau ye tak. Kita bukan tak kenal dengan puak - puak DAPigs ni. Diorang ni memang banyak agenda sulit!!!
Seramai 11 wanita warga Indonesia dan seorang rakyat China yang bekerja sebagai gadis pelayan pelanggan (GRO) dicekup ketika asyik meraikan sambutan hari jadi salah seorang daripada mereka di sebuah pub di bandar raya ini malam tadi. 
Dalam serbuan yang dilakukan Jabatan Imigresen Johor pada pukul 11.45 malam itu, para pengunjung dan GRO di kelab tersebut langsung tidak menyedari kehadiran pihak berkuasa kerana masing-masing sedang leka berparti, ditambah pula dengan bunyi bising muzik yang dimainkan. 
Timbalan Penolong Pengarah Imigresen negeri, Sapian Kamarudin berkata, sebaik sahaja lampu dinyalakan mereka terkejut dan menjerit setelah menyedari 15 anggota penguat kuasa berada dalam premis berkenaan. 
"Setelah diperiksa kesemua wanita itu dan tiga pelanggan lelaki warga Indonesia ditahan kerana tidak memiliki dokumen perjalanan yang sah. 
"Kesemua yang ditahan berusia antara 20 hingga 48 tahun dan dihantar ke Depot Tahanan Imigresen Pekan Nanas, Pontian untuk tindakan lanjut," katanya kepada Utusan Malaysia hari ini. 
Menurut Khairulanuar, kes ini disiasat di bawah Peraturan 39B Peraturan-Peraturan Imigresen 1963 atas kesalahan menyalah guna pas lawatan dan permit dan Seksyen 6(1)(c), Akta Imigresen 1959/63.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. tengok byk restoran mkn cina kat puchong..tak kan di tempat yg sama byk betul..tapi bila tengok sentiasa kosong..takde org..mcm mana mau untung..kalau Melayu jujur rugi bebbb.. anehkan

    tapi tengok bangunan besar empat atau tiga lantai...tu yg pelik...kat dlm kat atas apa tu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping