Khamis, Jun 20, 2013


Hebat betul Si Ketua Penipu tu ye. Hari tu dia beria - ia benar nak lantik Si Siputdin Nasution tu sebagai Political Liaison Officer dalam Rejim Pakatan Selagor.

Lantikan bagi jawatan Hantu tu dibuat sebab Si Ketua Penipu tu yakin bahawa Si Siputdin tu mampu untuk menjalankan tugas serta tanggungjawab dengan baik.

Tapi dalam masa yang sama, Si Ketua Penipu tu tuduh Si Siputdin tu telah menipu rakyat dengan membuat kenyataan mengenai kedudukan PSM dalam Pakatan.

Si Ketua Penipu tu kata, Si Siputdin Nasution tu buat kenyataan tersebut berdasarkan kepada keputusan peribadi dan tidak merujuk kepada pemimpin atasan.
PETALING JAYA: Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mempersalahkan Setiausaha Agungnya, Datuk Saifuddin Nasution Ismail yang didakwanya menolak permohonan Parti Sosialis Malaysia (PSM) untuk menyertai Pakatan Rakyat.
 
Dakwanya, keputusan itu dibuat oleh Saifuddin tanpa merujuk kepada Majlis Tertinggi Pimpinan Pakatan Rakyat dan lebih berdasarkan keputusan individu kerana beranggapan PSM tidak dapat menerima dasar bersama gabungan itu.
 
"Kita belum putuskan mengenai permohonan PSM, kita bagi masa pada PSM untuk teliti dasar-dasar bersama yang diikuti PAS, DAP dan PKR.
 
"Dalam mesyuarat tadi kita putuskan akan bagi ruang, kerana keputusan belum dibuat, Saifuddin pun ada dalam mesyuarat tadi dia pun setuju.
 
"Kita akan mesyuarat semula dengan Majlis Tertinggi Pimpinan Pakatan Rakyat akan datang mengenai PSM," katanya pada sidang media, di ibu pejabat PAS di sini, hari ini.
Nah! Kalau sekarang pun Si Siputdin tu dah mula menentang orang atasan dan buat keputusan berdasarkan kehendak hati dia, macam mana dia nak jadi LO?

Bagaimana mungkin orang yang mempunyai sifat sedemikian boleh dipercayai untuk menjalankan tugas yang telah diberikan kepada dia?

Bayangkan. Si Siputdin tu diberi tugas untuk menjalinkan hubungan Politik dikalangan Pakatan Haramjadah yang dikatakan semakin renggang.

Selain itu, Si Siputdin tu juga turut diminta untuk memenuhi tuntutan Akujanji yang dibuat oleh Si Khalid Gagap dihadapan DYMM Tuanku Sultan Selangor.

Macam mana dia nak menjalankan tugas tersebut sedangkan sekarang ni pun dia dah mula menipu rakyat dengan membuat kenyataan tanpa merujuk pihak atasan?

Dari satu sudut, nampak sangat la yang Si Siputdin ni memang tak layak untuk jadi Hantu dengan gaji sebanyak RM 15 ribu sebuan dipejabat MB Selangor!!! Suruh dia jual kacang putih kat tepi longkang depan pejabat SUK boleh la!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. pak mut...tipu sama tipu jadi ape???? tak kan dua dua jadi ketua..kena ada barua

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping