Isnin, Jun 10, 2013


Biar betul cerita ni beb? Dengar cerita Si Rafizi tu ada menerima dana khas dari Si Ketua Penipu tu untuk membantu dia dalam tempoh berkempen sewaktu PRU yang lepas.

Kalau cerita ni betul, tak heran la Si Rafizi tu boleh menang dalam PRU yang lalu. Rupanya dia ada bantuan kewangan yang jauh melebihi dari kemampuan dia.

Lagi pun, kita tak pelik kalau dana tu datangnya dari Si Ketua Penipu tu sendiri memandangkan Si Ketua Penipu tu pun memang banyak poket dia boleh seluk.

Sebelum ini, dah banyak pendedahan yang dibuat oleh pelbagai pihak mengenai hubungan rapat Si Ketua Penipu tu dengan puak - puak Rejim Israel.

Sehingga hari ini, Si Ketua Penipu tu masih belum mengambil sebarang tindakan terhadap pendedahan - pendedahan yang dibuat oleh pihak tersebut.

Kenapa dia tak ambik tindakan? Adakah dakwaan yang dibuat tu semuanya benar? Atau, adakah ianya sengaja direka - reka untuk memburukkan nama baik dia?

Yang kita pasti, Si Ketua Penipu tu hanya mendiamkan diri apabila isu berkaitan dengan dana dari pihak luar ni dibangkitkan. Dia tak de pulak nak bagi komen.

Atau adakah pihak wartawan takut nak tanya dia soalan tersebut? Mana la tau ye tak. Si Ketua Penipu tu kan suka sangat nak saman orang. Tu sebab la pihak media takut.

Jadi, tak mustahil la kalau Si Rafizi Jambu yang sebelum ini ditaja sepenuhnya oleh Si Ketua Penipu tu untuk melanjutkan pelajaran di luar Negara turut dapat dana khas.

Memandangkan kerja Si Rafizi tu selama hari ini hanya menyebarkan khabar angin, tak salah jugak la kalau perkara yang sama dimainkan oleh orang lain.

Si Rafizi tu selama hari ini hanya membuat dakwaan mengatakan pihak SPR menipu dan telah mengimport 40ribu orang Bangla ke Malaysia.

Tujuan SPR buat macam tu adalah untuk memenangkan calon - calon Barisan Nasional. Tapi, bila dimintak tunjukkan bukti, Si Rafizi tu boleh suruh orang lain pulak yang cari.

Dia boleh pulak suruh wartawan yang hadir dalam sidang media dia tu cari bahan bukti mereka sendiri. Kenapa dia sendiri tak nak bagi bahan bukti tu?

Betul ke dia ada bukti yang boleh mengaitkan pihak SPR mahupun Barisan Nasional dalam cerita karut yang dia buat untuk terus mengaburi mata rakyat?

Jika dia mampu melakukan perkara tersebut dan kemudiannya dipercayai pulak oleh pencacai - pencacai dia dibawah, kenapa diorang tak percaya dengan cerita SH ni?

SH yakin. Diorang takkan percaya dengan apa yang SH sampaikan dimana Si Rafizi tu terima dana sebanyak RM 12juta dari Si Ketua Penipu tu.

Kenapa diorang tak percaya? Kenapa pulak cerita pasal SPR import Bangla tu diorang nak percaya walaupun tanpa sebarang bukti yang sah? 

Sekarang, kalau diorang nak suruh SH tunjukkan bukti mengenai dakwaan diatas, diorang boleh la pergi cari sendiri. Nanti SH akan jadikan hasil carian diorang tu sebagai bahan bukti. Jangan diorang tuduh SH nak menipu diorang pulak!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Aku dah lama dah tau si RAFIZI LEMBU ni seorang penipu...ANWAR SUDAH GUBRA....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping