Selasa, Jun 04, 2013


Jika sebelum ini, Si Biawak Guan Eng tu kata kewujudan RBA tu hany satu propaganda untuk memburuk - burukkan imej parti DAPigs. Tapi tak de pulak tindakan.

Bab itu kita dah persoalkan sebelum ini. Jika ianya tak wujud, kenapa Si Biawak Guan Eng tu beria - ia sangat nak menafikannya? Kenapa dia menggelupor tak tentu arah?

Herankan? Keadaan yang berbeza bila kita lihat mengenai dakwaan mereka terhadap isu kejadian 'Blackout' sebelum ini. Benda tak de diorang boleh kata ada.

Malah benda tak de tu jugak yang diorang buat Himpunan secara besar - besaran diserata pelusuk Negara. Kan ke pelik tu? Diorang buat dakwaan boleh pulak ye.

Peringatan! Dakwaan pasal isu 'Blackout' ni mula - mula diorang kata berlaku di Bentong. Dalam laman media sosial pun diorang asyik sebut pasal perkara tu.

Di atas pentas, isi yang sama jugak diorang guna pakai. Diorang kata kejadian 'Blackout' tu berlaku di Bentong sehingga menimbulkan kecurigaan dalam penjumlahan undi.

Hanya selepas pendedahan dan pengakuan dibuat oleh ADUN DAPigs je yang membuatkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu berubah cerita. 

Yang masih menjadi tanda tanya dikalangan rakyat, kenapa sehingga kini masih tidak ada sebarang laporan Polis dibuat mengenai dakwaan berlakunya kejadian 'Blackout' ni?

Yang dibentangkan kepada rakyat hanya isu mengenai kelewatan peti undi, isu pasal dakwat kekal dan isu pengundi hantu. Tak de pulak isu pasal kejadian 'Blackout'.

Jika benar kejadian tu berlaku, kenapa masih tidak ada pemimpin atau pun pencacai Pakatan tu yang buat laporan Polis? Itu yang perlu dijelaskan oleh puak - puak Pakatan tu.

Nah!!! Banyak lagi persoalan mengenai isu 'Blackout' ni yang perlu dijadikan persoalan dan dipertikaikan kepada puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Nanti kita bongkarkan lagi ye. Bogelkan orang ni perlahan - lahan baru seronok!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Bogelkan sape? Abg tu ke? Xnk la aku.

    BalasPadam
  2. CHINA CAUVINIS = CHINA KOMINIS.

    BalasPadam
  3. Mengapa masih ramai ( dari PAS/PKR ) yang sokong perhimpunan Black-out ?

    Banyak Khinzir yang membogelkan diri di kalayak Umum...
    Bahan tontonan Harus bagi Golongan Lebai MALANG...

    Terpandang : Tak DOSA
    Kali ke-2 Pandang : Harus..bagi mengesahkan situasi
    Kali ke-3 pandang : Makruh....sumber inspirasi untuk...yang kebanyakan lelaki suka buat tu....
    Kali ke-4 pandang : Sunat...fokus betul-betul..
    Kali ke-5 : Snap the photo...untuk simpanan...

    Pak Lebai...hati-hati...
    Kerana tindak-tanduk anda sering Diperhatikan..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping