Isnin, Jun 03, 2013


Setelah beberapa orang ‘tentera’ Red Bean Army DAPigs dikenalpasti dan siasatan mula dijalankan, pasukan tersebut kini berada dalam keadaan huru hara.

Masing - masing la mencari helah untuk melepaskan diri. Nak harap pada pemimpin diorang, kirim salam je la. Awal - awal lagi pemimpin diorang dah cabut lari.

Itu yang membuatkan lebih ramai dikalangan mereka yang kecut perut dan mencari alasan untuk menafikan terlibat kononnya akaun laman sosial digodam dan macam-macam lagi.  

Biarpun pasukan RBA tu sebelum ini dilihat bergerak secara bersepadu, tetapi sikap sebenar seseorang manusia itu hanya akan terserlah apabila diancam.  

Ancaman pula bukan sahaja terhadap masa depan iaitu ditangkap dan dipenjarakan tetapi ancaman yang lebih besar ialah dari pihak DAP sendiri.  

Tidak mustahil ugut - mengugut dan amaran demi amaran diberi agar jangan mendedahkan identiti rakan masing - masing. Kalau tidak, buruk padahnya.

Sebagaimana RBA bertindak mengugut ahli keluarga dan sahabat handai sasaran mereka, maka tidak mustahil taktik yang sama digunakan oleh pemimpin DAPigs sendiri.

Segalanya mungkin bagi parti yang membawa pendekatan samseng dan terkenal dengan hati kering serta muka tebal sehingga sanggup menipu ahli sendiri secara terang - terangan.

Kemungkin besar ada ahli - ahli Red Bean Army ini yang bersedia menerima segala kemungkinan atas dasar ‘pengorbanan’. 

Pengorbanan ‘apa ke-jadahnya’ jika sengaja mengambil risiko memperjudikan hidup yang selesa dan bebas hanya kerana ingin sangat melihat DAPigs berkuasa di Malaysia?

Sedarkah bahawa pemerintahan DAPigs hanya akan membawa Malaysia dan rakyatnya kembali ke era zaman kegelapan.

DAPigs memang terkenal dengan sikap tertutup – menghalang kebebasan media, diktator, kronisme, korup dan samseng serta gengsterisme.  

Ugutan, ancaman, kilas tangan, tutup mulut juga adalah salah satu pendekatan semulajadi yang masih kuat didalam kalangan pemimpin DAPigs sendiri.  

Tak ketinggalan berat sebelah, tidak boleh ditegur, tidak mendengar teguran malah mengancam orang yang menegur juga merupakan perkara biasa buat mereka. 

Red Bean Army pula dilatih untuk menyebar kebencian dengan menghapuskan terus nilai-nilai murni dalam masyarakat majmuk di Malaysia ni.  

Pendek kata, nilai-nilai kemanusiaan dan kemasyarakatan telah dipersetankan terus. Jadi, bayangkan la, Negara jenis apa yang akan dibentuk seandainya puak - puak DAPigs yang dapat kuasa dan memerintah Negara kelak? Tu korang pikir la sendiri!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Kerana kesalahan menyebar fitnah bagi maksud menghuruharakan negara dan mengulingkan kerajaan yang sah, hukuman yang patut dikenakan adalah gantung sampai mati. Gua cadangkan semua Red Pig Army ini digantung di Jambatan Pulau Pinang untuk tatapan semua rakyat Pulau Pinang.

    Amacam, setuju?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping