Isnin, Julai 01, 2013


Hakikatnya, Pilihan Raya Kecil DUN Kuala Besut bakal menjadi pentas buat Pakatan Haramjadah tu membuktikan kata - kata yang diluahkan oleh mereka sendiri.

Jika sebelum ini, dalam sidang Parlimen, anak kepada Si Ketua Penipu tu sendiri bangkit membuat dakwaan liar terhadap Suruhanjaya Pilihan Raya.

Dia dengan jelas terang dan nyata menuduh SPR menipu dan berkomplot dengan Barisan Nasional bagi menafikan kemenangan Pakatan merampas Putrajaya.

Malah, dalam Himpunan yang dibuat diseluruh Negara termasuk yang diadakan di Padang Merbok pada 22 Jun yang lalu, perkara tersebut diulang - ulang oleh mereka.

Mereka mendesak agar Pengerusi dan Timbalan Pengerusi serta seluruh pegawai SPR meletakkan jawatan mereka atas alasan yang tidak berasas sama sekali.

Namun sehingga hari ini, masih tidak ada laporan dibuat mengenai kewujudan 40ribu orang Bangla, kes pengundi undi dua kali dan kejadian Blackout dibuat.

Itu belum kita sebut lagi pasal isu kertas undi yang dibuang dari dalam helikopter, tambahan peti undi misteri dan sebagainya. Pun masih belum ada bukti mengenainya.

Jadi, adalah wajar bagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu untuk tidak meletakkan calon bagi Pilihan Raya Kecil DUN Kuala Besut kerana tuntutan mereka masih belum ditunaikan.

Lagi pun, diorang jugak yang kata, SPR ni tak boleh percaya. SPR ni Barua kepada Barisan Nasional. SPR ni tak telus dan sebagainya.

Maka, untuk apa lagi diorang nak letakkan calon bagi Pilihan Raya Kecil di Terengganu jika SPR ni pun diorang tak percaya? Setakat nak memburuk - burukkan lagi SPR buat apa?

Tambahan pulak, diorang sendiri pun tak yakin nak menang di kawasan Kuala Besut tu. Jadi, buat apa diorang nak menghabiskan masa tak tentu arah dengan meletakkan calon?

Dari kalangan PAS, PKR malah DAPigs sendiri pun mempunyai pandangan yang sama. Diorang  sendiri dah mengakui bahawa diorang sukar untuk menawan kawasan tersebut.

Yang herannya, disebalik tuduhan liar diorang terhadap SPR serta ketidak-yakinan mereka untuk menang di Kuala Besut, diorang masih lagi beramuk sesama sendiri.

Diorang kata SPR tak telus. Diorang kata Pakatan sukar nak tawan Kuala Besut dari Barisan. Habis yang diorang beramuk sesama sendiri tu menda kejadahnya!!! Nampak sangat la yang diorang ni pun bercakap tak serupa bikin!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. tuduh spr barua BN.. dia anak beranak BARUA SAPE????? BARUA DAPigs..BARUA YAHUDI BARUA US BARUA ORG ASING.. ludah telan sendiri kahak tu..jilat sampai licin.. wekkk wekkk

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping